Kamevéda

Menu

Odkazy

Uživatel

Počítadlo

Reklama

Kategorie: Domů

DRAFT NHL 2016 DOPADL FIASKEM - A PODLE ODBORNÍKŮ BUDE HŮŘ

SILNÉ EMOCE NA DRAFTU - TAKTO PROŽÍVALA VELKÉ OKAMŽIKY DRAFTU RODINA LETOŠNÍ "DESÍTKY"

 

https://sport.aktualne.cz/hokej/nhl/smutna-tecka-bidne-sezony-cesi-na-draftu-vyhoreli-cest-uhaji/r~b802c6f83c1111e68d00002590604f2e/

 

27.6.2016

Dost nechápavě jsem hleděl na výrok potřetí zvoleného svazového předsedy, když poslední vývoj suše okonstatoval slovy, že v prvních dvou obdobích se snažil konsolidovat český hokej finančně a teď přichází na řadu sportovní stránka.

PR agentura sloužící svazu jsou skuteční čarodějové zvládající ekvilibristiku s fakty. Před šesti lety zvolili s velikou pompou nějakou cestu, která měla zajistit návrat českého hokeje na původní pozice.

Už z logického hlediska a s ohledem na selský rozum to nemohlo fungovat. A když to po letech i těm  slepým dochází, žádné sypání popela na hlavy se nekoná. Jakoby ten původní projekt nesmyslně nastavených akademií nestál spoustu peněz a zmařených falešných nadějí. Žádné přiznání kolapsu a chyby v projektu, který měl přinést spásu.

Jen konstatování, že teď nastal čas na řešení sportovní stránky.

Tak bych chtěl svazu popřát štěstí na lepší architekty a Einsteiny chystaných změn, než v tom prvním případě.

Protože podle odborníků bude v dalších letech ještě hůř.

Kvalitní reprezentační program přinesl určitě posun, ale zdá se, že jenom tohle stačit určitě nebude. Zvlášť v momentech, kdy se některé ročníky propůjčí k pokusům, které byly předvedeny s ročníkem 1998.

 

http://hokej.idnes.cz/hokej-nhl-draft-2016-hajek-zavadil-d3o-/nhl.aspx?c=A160627_151957_nhl_cig

Hráči donedávna drželi basu s vedením hokeje, ale i tento nepsaný zákon dostává stále zřetelnější rány. Nejen mračna omluvenek tradičně před MS, ale už i despekt k soutěži o nejlepší hokejisty ČR.

http://isport.blesk.cz/clanek/hokej/273410/to-tu-jeste-nebylo-kvuli-postoji-hracu-se-uvazovalo-o-zruseni-zlate-hokejky.html

 

 

26.6.2016

Emoce rodičů nebo prarodičů na draftu NHL mohou mít sílu parního válce.

 

Pro někoho možná úsměvné, ale osobně mám pro něco takového velké pochopení.

Rodina voleného hráče v prvním kole zažívá koncentrované štěstí a dojetí, snad nejsilnější v životě.

Nelze to strovnávat vůbec s ničím.

Ta cesta až na hlavní pódium draftu NHL je nesmírně obtížná a velice dlouhá.  A ten okamžik, to je úžasná chvíle, kdy si to vše předchozí ti nejbližší velice intenzivně uvědomují.

Možná to ještě o trochu víc prožila maminka letošní desítky draftu Laura Jostová se svým otcem, dědečkem voleného hráče. Syna vychovávala sama právě s jeho dědou a  i díky tomu museli cítit obrovskou satisfakci a štěstí v jednom. 

https://www.youtube.com/watch?v=n8lwCxsHTXo

Tohle jsou momenty proč děti hrají hokej a důvody, proč je dědové a otcové nebo matky přivádí na zimní stadiony.

Bohužel, organizace českého sportu a celkové ovzduší panující v hnutí snižuje šance českých dětí i jejich příbuzných na prožití podobných momentů na minimum.

Jsem nesmírně šťastný, že jsme mohli prožít cosi tak úžasného.

Nevděčíme za to ničemu jinému, než právě Kamevédě a pár skvělým lidem, kteří nás podporovali a kteří Pavlovi v jeho růstu pomohli. To nakonec převálcovalo i všechny ty, kteří mu házeli klacky pod nohy. Ty vzpomínky jsou s letošním draftem NHL opět živé:

https://www.youtube.com/watch?v=Au6Dp_YYh5k

https://www.youtube.com/watch?v=g2QnjEjtg1k

 

Tyto momenty přináší zámořský hokej a jeho skvělá organizace.

Chtěl bych se zeptat, jaké momenty může rodině a dětem darovat hokej český se systémem, který v něm vládne, a s lidmi, kteří jej tak "moudře" řídí?

http://isport.blesk.cz/clanek/hokej-nhl/273289/ulety-na-draftu-nhl-finsky-rezac-dojaty-deda-i-prvni-belgican.html

............................................

25.6.2016

Tak tohle je katastrofa. Pouze čtyři hráči s českým pasem letos zaujali scouting NHL.

Veliká gratulace náleží rodičům Libora Hájka (Tampa), Filipa Hronka (Detroit), Vojtěcha Budíka (Buffalo) a Filipa Heltla (St Louis) a samozřejmě hráčům samotným za všechno, co pro svůj sportovní kapitál vykonali k dnešnímu dnu.

Ale český mládežnický hokej zjevně nefunguje, akademie v českém pojetí po letech provozu nenesou žádné ovoce. S ohledem na současné výsledky Finů a hlavně Švédů bychom se vzhledem k tradicím měli pohybovat někde mezi 15 až 20 hráči na draftu NHL každý rok. Tyto země, kde systém výchovy mládeže má řád, etiku a logiku, ukazují, že taková čísla jsou reálná.

Naproti tomu země s tabulkami bez jakékoliv podpory mladých hráčů (Česko 4 hráči, Slovensko dokonce 0) padají na čísla srovnatelná s Dánskem nebo Švýcarskem.

Tento výsledek bude znamenat další ústup z počtu českých hráčů v NHL, což je spolehlivý ukazatel národní úrovně hokeje té které země. Určitě to není MS dospělých, ke kterému přistupují elitní hokejové země jako k podřadnému testu mladých hráčů, zatímco my se sanžíme na tomto poli zoufale dokázat, co už dávno není pravda. A ke všemu se nám ani tohle historicky nejdelší čas nedaří.

http://www.hokej.cz/v-draftu-nhl-jen-ctyri-cesi-hajka-si-zamluvila-tampa-hronek-miri-do-detroitu/5016340

 

PRŮBĚH 2. - 7. KOLA LZE SLEDOVAT ZDE:

http://www.onlajny.com/match/index/date/2016-06-25/id/176962

 

Sarnia Sting má opět svého hráče v prvním kole draftu.

Z šestnácté pozice vstoupil do NHL Jacob Chychrun

http://hokej.cz/jednickou-draftu-je-matthews-tri-finove-v-elitni-petce-prvni-kolo-bez-cechu/5016338

http://www.sarniasting.com/

http://www.thehockeynews.com/blog/how-jacob-chychrun-might-have-helped-the-red-wings-land-steven-stamkos/

http://isport.blesk.cz/clanek/hokej-nhl/273197/plac-maminky-objimani-jdu-do-hokejove-mekky-rekl-dojaty-matthews.html

https://sport.aktualne.cz/hokej/nhl/prekvapeni-se-nekonalo-toronto-si-z-prvniho-mista-draftu-nhl/r~9870dce63a6b11e69966002590604f2e/

 

25.1.2016

Letos už nikdo z Čechů nedokázal proniknout do prvního kola draftu NHL, na které je upřena velká mediální pozornost a ze kterého je největší šance později vstoupit do NHL.

Ale to vůbec neznamená, že by pro nače hráče ročníku 1998 byla cesta zavřená. Doufejme, že dnes budou někteří už ve druhém kole a v letních kempech nováčků se o svoji šanci poperou s ostatní konkurencí.

http://hokej.idnes.cz/draft-nhl-2016-cx9-/nhl.aspx?c=A160625_065456_nhl_Mkr

https://www.sport.cz/hokej/nhl/clanek/788239-draft-do-nhl-ovladl-matthews-na-cechy-misto-nezbylo.html#hp-sez

http://www.sportrevue.cz/12-nejlepsich-cechu-v-draftech-nhl-pronikne-letos-nekdo-mezi-ne/ch-65638#articleStart

 

24.6.2016

 

Z loňské Floridy se dražba světových hokejových talentů přesouvá o něco severněji do Buffala. Několik žhavých českých nadějí spolu se svými rodinami a agenty už je několik dnů v dějišti.

 

V tomto roce nebude český hokej tak úspěšný, jako s ročníkem 1997. Ale při souhře okolností a troše štěstí by se mohlo stát, že jméno českého hráče zazní už někde na konci prvního kola, což by byl skvělý úspěch.

 

V současné chvíli to vypadá, že někde mezi č. 40 a 50 by ve First Niagara Center in Buffalo mohl být vydražen jako první z Čechů obránce Libor Hájek.

 

Toho v Buffalu doprovází jeho agent, poslední česká jednička draftu NHL z roku 1999, Patrik Štefan. Jeho manažerskou hegemonii narušil pouze kolega Aleš Volek s dvojicí Jakub Vrána (13) a David Pastrňák (25) před dvěma roky. Jinak měl Štefan českou hokejovou jedničku v letech 2013, 2015 a pravděpodobně ji bude mít i v roce 2016.

 

Výpravy českých hráčů živících možnost volby v prvních několika kolech jsou už několik dnů na místě a využily možnosti návštěvy světoznámých Niagarských vodopádů.

 

Dnes večer budeme všem českým nadějím držet palce. Loni jsme s naší výpravou byli v jejich kůži, čas letí a hokejovou maturitu dnes složí ročník 1998.

 

http://www.draftsite.com/nhl/mock-draft/2016/

 

https://en.wikipedia.org/wiki/NHL_Entry_Draft

.........................................................................................

2.5.2016

 

Entry draft NHL 2016 je za dveřmi.

Uskuteční se 24. a 25. června 2016 v Buffalu.

Loni jsem tohle období prožíval s velkými emocemi. Musím uznat, že celý ten scouting NHL, předběžné žebříčky a související procedury korunované samotným aktem draftu, zasluhují obdiv, uznání a hluboký respekt. Jednou z nejsilnějších emocí bezprostředně po draftu NHL 2015 pro mě byl pocit vděku vůči propracovanému systému draftu, který dala sportovnímu světu Amerika v hokeji a dalších sportech. Je to něco, na co se můžete spolehnout, co má svoji tradici a logiku. Díky existenci tohoto systému má smysl i tady u nás v Česku snít o sportovním úspěchu.

Chtěl bych už dopředu popřát všem českým a slovenským mladým hráčům a jejich rodičům co nejlepší umístění na letošním draftu. Hlavně rodičům a agentům přeji pevné nervy a pak uspokojení  z dobrého výsledku draftu NHL. Vy jste to byli, kteří jste museli financovat celou dosavadní cestu vašich dětí. Často bylo třeba zasáhnout a přijmout důležité rozhodnutí. Pokud dnes máte šanci být v draftu NHL, počínali jste si zřejmě správně a prozíravě.

Je to sváteční a také docela podstatný moment otevírající možnost vstupu hráče do toho skutečně nejlepšího hokeje na světě.

V tomto roce s určitostí nebude mít Česká republika dva hráče v první třináctce. Něco podobného už se asi dlouho nezopakuje. Je pravděpodobné, že v prvním kole se český ani slovenský hráč letos neobjeví. Podle prognóz se to tak může jevit, i když určitou šanci při souběhu dobrých okolností by mohl mít bývalý obránce brněnské Komety Libor Hájek. Ten většinou figuruje na počátku druhého kola, což je také skvělá výchozí pozice, ale současně jej může někdo vzít i v kole prvním.

V rámci druhého kola figuruje nejčastěji i další český hráč Filip Hronek, mohl by se tam objevit i Vojtěch Budík, To jsou hráči, kteří mohou umístit českou vlaječku na seznam talentů letošního draftu jako první. Pokud by tito tři hráči byli voleni kluby NHL do konce druhého kola, hovořili bychom opět o silném ročníku z pohledu českých barev. Pokud by někdo nesouhlasil, stačí připomenout ročník 1995, kdy Češi neměli žádného hráče mezi prvními 110 hráči draftu NHL.

Na počátku třetího kola se objevuje Šimon Stránský, který touto pozicí jen podtrhuje potenciál tohoto našeho ročníku. Někteří odborníci jej dokonce vidí na prvním místě ze všech českých hráčů letošní dražby talentů. Vysoký bek Ondřej Vála má rovněž velkou šanci projít letošním draftem. Uvidíme, zda to bude v pátém kole nebo o něco dřív.

Kolem šestého kola by se mohl objevit Kristian Reichel, a také Samuel Solenský, který je sice Slovák, ale dlouhé roky hokejově roste v Česku, konkrétně v Liberci. Scouting NHL zaujal i Jiří Karafiát ze Zlína, který by mohl rozšířit enklávu našich vybraných hráčů v letošním draftu. A nelze zapomenout ani na brankáře Adama Brizgalu ze Sparty.

Pokud se týká prvních míst. Tak Toronto zřejmě sáhne po Američanovi Austonu Matthewsovi. Ale svoji pozici nemá úplně jistou, protože další dva Finové v pořadí - Jesse Puljujarvi a Patrik Laine představují neméně atraktivní hokejové zboží. A ani většinou čtvrtý v dosavadních odhadech - Alexander Nylander - není o nic horším hráčem.

Letošní ročník draftu může být výjimečný a specifický v tom ohledu, že první tři místa mohou získat hráči vyrůstající v posledním roce v Evropě. Ve Švýcarsku a ve Finsku. To je určitě průlom oproti loňsku, kdy jediná soutěž CHL - Ontario Hockey League, obsadila polovinu první desítky draftu.

Je fascinující, jak roste prestiž hokejové školy Tappary Tampere. V ročníku 1995 měli dvojku dratu- Alexandra Barkova. A letos může jejich další mladý hráč - Patrik Laine, získat opět draftovou medailovou pozici. Z tohoto pohledu mě mrzí, že jsme nevyužili těch skutečně vážně míněných nabídek pro Pavla Zachu z tohoto klubu ve věku jeho šestnácti let. Je naprosto zřejmé, že je tam výchova top hokejových talentů postavena na úroveň, která českým klubům bude ještě asi dost dlouho unikat. Znám detaily a mohu tento fakt jenom potvrdit. V Tampere to s mladými prostě umějí. Jakoby na nějaký čas přebírali evropský primát ve výchově talentů od švédského Färjestadu, kde mívali pravidelně hráče v první dvacítce draftu, když se ohlédneme  zpět o několik let.

Ještě bych se zmínil o hráčích Sarnie Sting, které jsem měl možnost sledovat dvě poslední sezóny a znám je tedy ze všech hráčů ve hře asi nejvíc. V první desítce se může objevit obránce Jakob Chychrun. V této sezóně se stal tváří celé Ontario Hockey League, ale přece jenom ze své původní loňské pozice dvojky draftu trochu ustoupil. Je to obránce se schopnostmi útočníka, ale možná mu právě tento jeho herní styl mimořádně ofenzivního beka trochu uškodil. Jakob je hodně silný na puku a nesmírně silný v osobních soubojích. Na svůj věk disponuje skvělým silovým a dynamickým potenciálem. Je také velice chytrý a zručný při odebírání puku útočícím hráčům soupeře. Ve hře pět na pět dostával obrovský prostor, stejně jako při přesilovce. Jeho rezervy jsou v kreativitě.

Tato vlastnost naopak nechybí dalšímu kanadskému reprezentantovi, kterým je útočník Jordan Kyrou. Hodný kluk, vynikající bruslař a technik. Pokud by byl tak odolný v soubojích jako Chychrun, první kolo by ho letos nemohlo minout. Je to velice chytrý a šikovný hráč, ale musí ještě hodně zesílit. Právě proto se možná propadl z prvního kola až někam na úroveň přelomu druhého a třetího kola.

A někde na konci draftu se může objevit i další hráč Sarnie Sting - Anthony Salinitri. Trochu trpěl tím, že oproti ostatním zmiňovaným hráčům mu byla dopřána pouze část jejich času na ledě. Zvlášť Pavel Zacha nebo Jakob Chychrun byli na ledě skoro permanentně, takže hráči typu Salinitriho na to dost dopláceli. Ale potenciál má - uvidíme, zda bude stačit na NHL?

Je otázkou, zda kluby NHL sáhnou po Dominikovi Lakatošovi, který se letos hodně zviditelnil v dresu Bílých Tygrů Liberec. Hrál výborně, mnozí mu jeho pozici záviděli, ale z pohledu výchovy hráčů je tohle pořád hrozně málo. Aby udeřil do bran NHL, musel by v Česku hrát první druhou lajnu v extralize. A to u nás stále nejsme schopni poskytnout hráči, který nemá rodiče schopné ovlivnit vedení klubu v tomto směru. Nemáme klub, který by tímto způsobem kvalitně a systematicky vychovával hráče v tak mladém věku a pro tak vysoké pozice.

Tím ale dáváme světu hokejového scoutingu jasný signál říkající - dívejte se jinam!!!

 

http://www.nhl.cz/cesi-pro-draft-nhl-favority-stransky-hajek-a-hronek-reichel-zatim-ztraci/5008200

http://www.isshockey.com/iss-top-30/

http://www.nhl.com/ice/draftprospectbrowse.htm?cat=1&sort=finalRank&year=2016&pg=1

http://www.draftsite.com/nhl/mock-draft/2016/round2/

https://www.facebook.com/hokejcz/posts/10153431023158651

http://www.habseyesontheprize.com/2016/4/30/11541984/average-rankings-of-the-top-12-prospects-heading-into-the-2016-nhl-draft-scouting-profiles-ranks

 

 

 

print Formát pro tisk

Komentáře rss

Přidat komentář >

, nabídka půjčky odpovědět
Byl jste procházet těžkými časy při získání úvěru nyní obávat nomore, protože Lucas úvěr úvěr Compania nabízí všechny druhy úvěru a také nabízíme bezpečný úvěr domů, stejně jako úvěr investovat do vašeho podnikání cpntact nás nyní: LUCASLOANLENDINGCOMPANIA@YAHOO.COM NEBO LUCASLOANLENDINGCOMPANIA@GMAIL.COM Mobilní telefon: +16026337400
, - odpovědět
Je zkrátka načase uvědomit si,že v této republice je konec s prosazením se v jakémkoli oboru,kde o vás budou rozhodovat druzí.Tady nepomůžou koncepty,akademie,kopírování výchov v různých zemích,atd.Tady je takový protekcionismus,že s tím už nikdy nikdo nic neudělá.Povaha Čechů je zkrátka všechno ochcat a najít tu nejednoduší cestu,kterou určitě není poctivý trénink.
Pokud v něčem má někdo uspět a nečekat na přízeň jiných,musí se věnovat individuálnímu sportu.
Ostatně velké uspěchy našich sportovců z posledních let se rekrutují právě z individuálu,kolektivní jsou do kopru.
odpověděl(a)
Nelze než nesouhlasit.
odpověděl(a)
Jo,jo 10 let se nesouhlasí,iděli jsme naše mlaďochy U18 U20,teď euro a pořád se nesouhlasí.Bohužel Český člověk je nepoučitelný.
odpověděl(a)
S tím se nedá bojovat, je lepší včas odejít.
odpověděl(a)
Pokud umíš lést do prdele a něco pustíš,tak se tady máš dobře,zbytek skončit,nebo odejít.
, Tri roky anarchie odpovědět
Tak je to tady!! To co panove Reichel a Augusta tri roky "budovali" sklidilo ted ovoce. Je to tragedie,ale take ukazka tvrde reality v ceskem hokeji. Trenuji tatove a strejdove,na srazy k jejich detem jezdi hraci jejich kamaradu z branze co se muzou pozdeji hodit a proto to nemohlo jinak dopadnout. Tihle hraci nemaji absolutne kvalitu mezinarodni urovne,diky temto dvema panum se jim dostalo tolik prilezitosti a sanci se prosadit,ale bohuzel tahle protekce funguje jen tady,takze jim po jeho "oveckach" venku nikdo ani nevzdechne! Tam to totiz takhle nefunguje. Bud ses dobrej a budes to hrat nebo nic!! A nepomuze ti ani jmeno Reichel,tady si o mladym muze kupovat clanky,psat hovadiny a ztrapnovat ho jak je vybornej atd,ale za morem je zajima jen kvalita na lede. A ta tam proste i pres milion prilezitosti,casu na lede,presilovek a medializace proste neni a mlady Kristyanek o tom vsechny presvedcil!!
Panu Reichelovi to evidentne nevadi,chce mit kluka kde ho mit nikdy nebude a sel pres mrtvoly.
Ze se znemoznil jako trener,ktereho vizitkou by melo byt co nejvic hracu na draftu,neni vubec zadne prekvapeni,vsichni to vi a neni to zadny problem. Problem je,ze znemoznil spouste ostatnich kluku ukazat se a presvedcit svet,ze jsou tady i jini talentovani hraci 98. Bohu dik spravedlnost opravdu existuje a i presto,ze jeho "ovecky" projeli vsechny turnaje vcetne MS,jsou po trech letech na stejne startovni care jako ti co byli prehlizeni!!
Jako tresnicka na dortu je nedavna nominace U19na turnaj v Nemecku. Je slozen prevazne z nahradniku U20,ale svete div se, v utoku je tym doplnen o stejne tvare "rodinneho"podniku a jeho znamych":-)).
Je potreba si polozit otazku cim si u pana Dopity ziskali duveru hraci (Reichel,Najman,Kousal,Zachar,Pavlik,Kodytek),ktere jeste nikdy nevidel hrat a myslim,ze je ani nezna!!!?
Nezbyva nez rict...,bravo pane Reichel!! Akorat jste jeste zapomel na Havelku(pokud se teda zase neprerazil nekde o mantinel).
I kdyz vas uz konecne vyhodili,budete dal tahat za nitky tohoto rocniku a cpat kluka tam,kam potrebujete vy!! Hanba vam!!!
odpověděl(a)
Rychlá zpráva. Máte dvě možnosti. Buď si o té hokejové žumpě stále povídat, a nebo v sobě potlačit jakousi českou závistivost a honění svého ega a ve velkým počtu vstoupit do "odborů" (asociace hráčů mládežnického hokeje. Pokud vstoupíte do odborů, má český hokej brzy vyhráno. Čslh se nebude moci vzepřít, politici, protikorupční nadace s váma budou jednat a sdělovací prostředky ten neřád již nebudou moci zakrývat. Palaščák vám všem dal impulz a těm požadavkům správnou formu. A zapomeňte na JUDR Zachu, to není žádný "čestný" pán. A protože se "bojovník" za lepší hokej brání dát na svůj web odkaz na asociaci, vy všichni víte, že je na: hokej-fairplay.cz.
icon odpověděl(a)
tento příspěvek považuji za nesmysl. Jednak se odbory v hokeji mohou týkat hráčů hokeje. Těžko do nich může vstoupit někdo jako já, kdo hokej nehraje a jeho syn nepůsobí v ČR. Zveřejnění se nebráním, ale nové odkazy na tento starý web už nedávám, protože chystáme nový na www.kameveda.com, kam přesunu těžiště své práce s rodiči. A konečně, moje stanovisko k aktivitě pana Palaščáka je jasné a také jsem mu ho sdělil. Nevěřím způsobu nápravy hokeje, který se snaží prosazovat pomocí nějakých asociací a vnějších kontrol nějakého uskupení rodičů, kteří by měli kontrolovat, zda ten který hráč hraje v týmu nebo v repre podle svého skutečného talentu nebo tam patří někdo jiný. Zastávám práva rodičů, současně je ale třeba varovat před stavem, kdy jeden nebo několik rodičů ovládne dění v klubu za účelem prosazování svých dětí. To považuji za nejhorší variantu vůbec. Nemohu bojovat za něco, o čem jsem přesvědčený, že by vůbec nefungovalo. V klubech je třeba nastolit férové vztahy a dobré podmínky pro rozvoj, rodiče klub mohou podporovat jakýmkoliv způsobem, současně musí zůstat mimo něj a neovlivňovat trenéry v otázkách tvoření sestavy a dalších interních věcí. Vyjadřovat svoje názory samozřejmě svobodně mohou, ale ovládnou tohle dění určitě nikdy nesmí. Za tímto názorem si stojím, to je běžná praxe ve světě v zemích, kde to funguje. Všude mohou být excesy, viz. Flint loni v OHL. Ale tam je to na počet hokejistů a mládežnických klubů strašně malé procento. Současně to organizace OHL také okamžitě velice důsledně začala řešit, protože na dobrém jménu soutěže tam všem moc záleží. Tak tolik k tomu příspěvku výše, když nebudu řešit "čestný" pán a "bojovník" za práva rodičů. 1
odpověděl(a)
Tak se zdá, že zde zavítal sám pán Palaščák..
odpověděl(a)
Pane Zacha, kdysi zakladateli odborů, vedoucí mužstva v BTL (trenér J.Šťastný), atd, atd. myslím že jste ztratil jakoukoli sebereflexi. Nesmysly mimo téma v té odpovědi píšete Vy. Pokud chcete jednat, musíte mít na své straně silný mandát, s jednotlivcem nikdo nejedná.

Czfanda = cz fanda, s Palaščákem nemám nic společného.
icon odpověděl(a)
Po mých zkušenostech už otázku odborů rodičů nepovažuji za smysluplné téma. Nehodlám se v tom ohledu angažovat. Nikdo není povinen se s nějakým takovým uskupením vybavovat, stejně jako nikdo nezaručí, co by založením něčeho takového nakonec skutečně vzniklo. Pokud v tom vidíte smysl, tak se zapojte a organizujte. Přeji vám hodně štěstí a úspěchů - je to na vás. Tím to považuji za sebe za uzavřené. 1
odpověděl(a)
Palasčák je vyřízený,že mu tam nikdo nechce, jenže nepochopil, že tam nikdo nechce kvůli němu. Jinak zrovna u něj nevěřím, že by toto nedemokratické uskupení nezneužil k protlačení svého syna.

Máto členy co se dají spočítat na jedné ruce a žádný výsledek. Pokud jsou tak silný, tak ať dají svaz k soudu za tabulky a hned budou mít dost pozornosti v tisku.

Vždyť Růžu jen vydíral, prachy dával a na policii se nikdy neobrátil. Zveřejnil to jen jako pomstu za zaříznutí staršího syna.
odpověděl(a)
Palaščák a fair-play?

Děláte si z nás srandu, táto. Pokud chcete podporu rodičů a nejste Palaščák, zbavte se ho!

Dokud nezařídíte pokrok alespoň v jedné věci, o které píšete, tak je to opravdu jenom povídání o žumpě, jak správně zmiňujete.

Korupce, zosobněná a popularizovaná panem Palaščákem, je jen průvodní jev špatně nastavených institucí a pravidel. Nebojujte proti korupci, bojujte za lepší podmínky pro děti.
, Stránský odpovědět
Nevíte tu někdo proč se nedostalo na Šimona Stránského? Podle prognoz měl být kolem konce 3. kola a začátku 4.
odpověděl(a)
To by mně taky zajímalo.
, Tak Reichel překvapil? odpovědět
Překvapení jak řemen, centr našeho prvního útoku v repre se nedostal ani do 7 kola. Hlavně že byl samý článek jak je talentovaný, jak mu táta nenadržuje a jak se dostal do EHL po právu.

O něčem to tady vypovídá :-))))))
, Draft odpovědět
Tragédie. Toho Helta z Litvínova udělal Vopat Reichlovi schválně? 5 Zvláštní, že se nevešel Stránský a Lakatoš. Jinak podle očekávání.
Svaz to zhodnotí po vzoru Pelty a Vrby, jakože buďme rádi, že máme na draftu vůbec někoho. Vlastně jsme 6. na světě v počtu draftovaných, to přece není tak špatný. A jedeme dál. 7
, Rozdílné světy odpovědět
Netvrdím a ani to tak není,že máme v ročníku 98 nějakého Laineho (toho nemáme v žádném ročníku),ale je vidět rozdílná práce s mládeží tady a jinde ve světě,potažmo ve Finsku. Tam se v ročníku pracuje opravdu jen s těmi nejlepšimi a potom může vyrůst takový hráč jako je Laine.
Pan Reichel s Augustou pracovali s dvaceti potřebnými tři roky(i když musím potvrdit jejich slova,že zkusili přes stovku hráčů,bohužel některé jen třeba i na jednom tréninku)no a výsledek se poprávu dostavil.
Snad jen na jejich omluvu,že tatínek zkoušel dát Kristyankovi stejně prostoru na ledě a v médiích to co dostává Laine,bohužel Kristyanek neodvedl procento toho ve svém ročníku co Laine ve stejném věku předvádí na MS s áčkem.
Káru nepůjde táhnout do nekonečna pane Reichel!!
Bravo Svaz,bravo všichni kdo je za tohle všechno zodpovědný!!!!!
odpověděl(a)
Kristyan nebo spis 95% Reichelovych kluku by vubec nebylo ve Finskem tymu do 18ti let!!!
Je zadostiuceni,ze mu zrovna oni podrizli vetev a udelali z nej neuspesneho trenera.
odpověděl(a)
Reichel neni absolutne trener!!!! Vime to i my v kabine!!
odpověděl(a)
to hráč98: a v čem se projevuje to, že Reichel není absolutně trenér? Dle tebe a kabiny? Můžeš nám to tady vysvětlit, anebo je to jenom takový anonymní výkřik.
, - odpovědět
http://sport.aktualne.cz/bukac-blizi-se-nam-svycarsko-hokejisty-pripravujeme-na-psych/r~d82b093c127b11e69d46002590604f2e/
, Názor odpovědět
Včera po druhé třetině zápasu s Kanadou.... rádoby spolukomentatoři " Oni jsou šikovnejší i v te rychlosti dokaží zpracovat letící puk nad ledem a uvolnit se do prostoru mezi kruhy na střelu, ale on jeste nahraje pod sebe a ten se zase uvolní před brankáře a pribrzdi si aby se odpoutal od našich beků a pohodlně skoruje přes beka na přední tyč"

" To je tím, ze jich je hodně a mají větší množství hráčů "
A tím diskuze končí... Na tom svazu a kolem hokeje jsou opravdu neandrtálci ...

Všude na světe, kde se hraje hokej a fotbal zjistili, ze se musí trénovat 50 procent individuální činnost jednotlivce, 40 procent herní činnost a 10 procent taktika..

A u nas ty neadrtalci budou pořad trénovat založení útoku a box ať uz jdou do pr.....
, - odpovědět
Chtěl bych se zeptat,jestli je možné dostat hráče po MD to znamená kolem 15 let někde do Švédska,Finska přes oficiální tryouty,poppř.kontaktovat kluby přímo s žádostí o zkoušku.
, - odpovědět
PAN REICHEL BYL VYNIKAJICI HOKEJISTA A BYL JSEM JEHO VELKYM FANOUSKEM. TOHLE JE PRO ME VELKE SKLAMANI K CEMU BYL OCHOTEN SE SNIZIT KVULI SVEMU SYNOVI A PAR KAMARADUM NA UKOR JINYCH. SESLO SE TAM MOC "VLIVNYCH"LIDI NAJEDNOU,KTERI MELI SVOJE ZAJMY. LALA,REICHEL,AUGUSTA NEBYLA BOHUZEL ZARUKA USPECHU,ALE PROSPECHU!!!
, PZ na MS 2016 odpovědět
Proč Pavel nebyl povolán na MS, McDavida nechají hrát za repre, aby získával zkušenosti?
odpověděl(a)
Hraje na farmě, tím je to jasné.
, K neuvěření odpovědět
Dobrý den,
hodně dlouho jsem se rozmýšlel jestli sem napsat,když je to anonymní,ale po přečtení komentářů jsem se rozhodl,že přispěji i když vím,že lidí,kterých se to týká vůbec neřeší co provedli a nic se nezmění. Už jen kvůli anonymitě,což chápu,ale bohužel je tady všechno co se píše pravda!
Možná teď překvapím tím,že jsem rodič,který svého syna na nedávném MS U18 měl a on se ho pod vedením pana Reichela zučastnil.
Po tom co syn po příletu domů vyprávěl se nedivím,že to všechno takhle dopadlo. Že to bylo vedeno tímto způsobem po tři roky se vědělo,kvůli kterým hráčům se všechno skládalo je taky jasné.
Bohužel se nic nezměnilo ani na nejdůležitejší akci jakou MS je,všechno dění kolem Kristyána a pár jeho vyvolených,taktiky,střídání to je všechno dělané jen a jen pro jednoho,dva hráče.
Nefungoval vůbec tým jako takový,protože ostatní hráči tohle cítí,ví o čem to je a to nemůže nikdy takto v týmovém sportu fungovat. Jedním slovem otřesné.
Pokud by to pan Reichel měl trénovat i nadále za svého syna říkám,že v případě nominace na další MS uděláme všechno proto,aby nemusel jet.
To,že Vám vlastní syn řekne,že tam skoro polovina kluků nemá co dělat,hovoří za vše!!!!
Odjíždíme na dovolenou,aby rychle zapoměl a zajímá nás jen klubová kariéra. Samozřejmě,že silně uvažuji,že odejdene z republiky!!!!!!!
odpověděl(a)
Chtěl bych jenom podotknout, že toto se dělo vždycky a vždycky dít bude. Vždy se najde tatínek anebo rodinný příslušník, popř. známý, který bude tlačit toho svého koně. Určitě to není v pořádku a sám to přímo nesnáším a sám jsem si tím několikrát prošel.
V příspěvku níže je odkaz na rozhovor s Vladimírem Růžičkou a on v něm jasně říká, že rodiče hráčů hokeji potažmo hokejovému prostředí nerozumí a špatně si některé kroky vykládají. A s tím nelze než souhlasit. Když pominu fakt, že jde o anonym a vlastně nikdo z nás neví jak to skutečně u 18-tky probíhalo, věřím že máte v lecčem pravdu. Nicméně jde pouze o jeden z negativních projevů, které s sebou kolektivní sport a kolektivní žití v Česku přináší, což vy jako dospělá osoba dobře musíte znát. Sport v tomhle není výjimkou. Pouze odráží ´hodnoty´ společnosti ve které žijeme.

Vím, že vám odpovím pohledem čecháčka nesmyslně a nemoudře, ale toto co tady píšete jste měl sdělit přímo Reichlovi a Augustovi. Ale to se v Česku nenosí. Potom se nedivme, jak ten náš hokej vypadá.
odpověděl(a)
Tohle delal celou mladez i v Litvinove a pokracovat bude i v acku. Pokud mu teda neco nesezene u kamosu za morem. Tam uz mu,ale potom nepomuze. Tam vedeni hokeje a vedeni klubu nejsou takove poslusne loutky jak u nas.
odpověděl(a)
Pro Mojac II
Mojac souhlasim s tim co tady pisete a ze mate na vsechno rozumny nazor. Myslim si akorat,ze i kdyby se rodic ozval a priznal tak zaprve ho tihle dva arogantni panove vubec nebudou brat vazne a za druhe zaridi a zariznou jeho kluka tak,ze bude muset skoncit.
odpověděl(a)
Tak a zde máme informace přímo z dění od hráče resp. rodiče, který se přímo účastnil MS18. Alespoň je vidět, že každý, kdo se aspoň trochu zajímá o hokej není slepý.
Jak jsem psal v předchozích článcích. Kdo má možnost jít ven, neodkládejte to. Zde se prostě nic nezmění v nejbližších letech. Je to smutné, ale je to tak. Však to každý vidí jaký je posun u nás. Žádný!!!
Stejné tváře, kteří mají své jisté.
odpověděl(a)
Pro Mojac:
Souhlasím s Vámi,máte pravdu i v tom,že by bylo fér jim to říct přímo a bez anonymity. To jediné opravdu nemohu udělat a na celé věci co zde píši mě mrzí.
Bohužel ta férovost nebyla ani z jejich strany,takže to snad takový problém není.
Chtěl jsem prostě jen napsat a ukázat pohled i z té druhé strany kdy ač bych měl být štastný a rád,že syn byl na MS,tak i za této situace cítím pravý opak,a že tam byla spousta věcí špatně! Tím nechci říct,že úplně všechno,ale spojení tata syn nebo strýc je prostě vždycky špatně.
odpověděl(a)
to Verva: podívejte, s tímhle chováním trenérů mám svoje zkušenosti jako hráč i jako rodič. Už jako hráč jsem to dokázel trenérovi říct na plnou hubu a taky jsem to samozřejmě pocítil. Jako rodič nejsem jiný, i když je těžké sledovat jak z vašeho syna dělají v utkání blbce. To přiznávám. Ale řekl jsem klukovi jasně, pokud chceš uspět musíš si i tímto projít.

Pokud se rodiče budou bát slušně říct svůj názor nikam to nepovede. Nemůžeme mít přece stadióny plné přizdisráčů a zákulisních klaunů.
odpověděl(a)
to Rodič98: jste slušný člověk, který se nemusí za nic stydět. Stydět by se měl Reichel s Augustou. Nicméně, každý máme nějaké životní hodnoty přes které nedokážeme přejít. Pro mě je setsakra důležité, aby můj syn dobře věděl, že si některé věci nenechám líbit. A že jsou důležitější než jakýkoliv sport.
Proto bych si takové věci slušně a mezi 4 očima s Reichlem vyříkal.
odpověděl(a)
I když neni Palascak urcite zadny svatousek tak se taky ozval na jednoho z mocnych pana Ruzicku. A jak dopadl?! Primo v televizi ho Lener znemoznil a to i za pomoci spuchleho generalniho manazera Litvinova pana Kysely( zase ten Litvinov:-)). Tady proste musite drzet hubu krok a verit ze na kluka dojde rada.
odpověděl(a)
to Spartan: ano máte pravdu, nejsem z Marsu, abych nevnímal realitu kolem sebe. Ale nesouhlasím s tím, že bychom měli držet hubu a krok a čekat až na naše děcka příjde řada. Co z těch dětí jednou bude? Pokud se budeme chovat takto, potom z nich vyroste jenom průměr.
Pokud bychom žili kdekoliv na západ od našich hranic a ozval by se tam nějaký Palaščák, měl by za sebou davy lidí i novinářů. Tady se mu všichni smějeme jak je blbej, když přece každý ví, že měl držet hubu a krok.
odpověděl(a)
pro Rodic98: promiňte, nechci na vás nijak útočit, ale neřekl jste nic konkrétního, kromě toho, že je to dělané pro Krystiána a pár vyvolených, taktika a střídání pro jednoho, dva hráče. To, že vám syn řekne, že tam nemá půlka týmu co dělat, je jeho subjektivní názor, který rozhodně za vše nehovoří.

Spíš bych čekal, že napíšete něco, co se na MS stalo nebo co bylo řečeno. Určitě o mnohém víte, tak když už jste něco nakousl, ....... možná bychom si mohli udělat lepší obrázek.
odpověděl(a)
Ovšem je velmi vtipné, jak se z úst hokejových odborníků často ozývá jakým morem pro náš hokej jsou rodiče mladých hráčů. A přitom tady máme úžasný příklad kdy hokejový odborník = hokejový rodič!!! Takže ty kritiky na adresu hokejových rodičů tím poněkud ztrácejí smysl.
odpověděl(a)
Verva: naprostý souhlas! Jméno by tady v ČR znamenal rozsudek smti. Každý ví jak se tady zametá s hráči :-). Však výsledky mluví ze Reichla :-).
odpověděl(a)
To MojakII - dobrý den, jen k tomu Vašemu příspěvku o Palaščákovi 1

Skutečnost, že za ním nejde kupa novinářů a veřejnost je především v tom, jak to udělal a jakou sám na tom měl úlohu.
Pokud by se ozval rodič v okamžiku, kdy byl vyzván zaplatit úplatek, a při jeho předání by již asistovala Policie ČR a v ten moment by došlo ke zveřejnění, pak mám za to, že by za ním stáli nejen všichni novináři, ale i celá veřejnost.

Ovšem v situaci, kdy jednoznačně úplatky p.Růžičkovi dával a to opakovaně v průběhu několika měsíců a vše zveřejnil až v době, kdy zjistil, že za zaplacené úplatky nedostal co očekával, z něho dělá stejného viníka jako z Růžičky. Nad to mocněno tím, když záznam zveřejní sestříhaný a (prý) neupravený záznam zveřejnil až počátkem tohoto roku na svých stránkách (osobně i o tom silně pochybuju že to je pravda, ale budiž), pak jeho osobní kredit je na absolutní nule.

A nakonec završit to tím, že ze sebe budu dělat oběť korupce, založit Asociaci rodičů a dětí za jejich práva a hlásat pravdy, to už je za veškerou únosnou hranou, kdy každý kdo má v sobě špetku rozumu, cti a sebereflexe, toto není ochoten akceptovat.

Tedy to, že ze sebe p.Palaščák udělal před celým národem vola, logicky vyústilo v tom, že se za něj nikdo nikdy nepostaví a svým chováním ještě víc a víc ze sebe dělá šaška. Ale co je na tom všem nejhorší, nakonec dosáhl jenom jediného: celý národ si teď myslí, že naprostá většina rodičů jsou minimálně na tom podobně, tedy že v důsledku jsou pro svoje "talenty" ochotni udělat cokoliv, tedy i platit výpalný, úplatky, všimné, a tedy celá věc okolo tabulek a výpalného se díky panu Palaščákovi a pár dalším jedincům dostala do stádia, že pragmaticky a hodnověrně už nikdo nikdy samotné rodiče či jejich hnutí k zájmům dětí a mládeže v hokeji nebude brát vážně.

Díky Palaščákovi a spol. už naprostá většina nebere problémy mládeže v hokeji vážně, místy jsme jako rodiče až pro smích, protože ostatní na nás už díky tomu koukají skrz prsty. Minimálně si každý sám pro sebe říká, bacha na ně ("rebelující" rodiče), aby se z nich nevyklubali další Palaščákové či falzifikáti 7

Uzavřu to asi tak, že právě díky Palaščákovi a spol. všichni rodiče ztratili zásadním způsobem svůj kredit, který už těžko dostanou zpět a těžko se k jejich třeba i oprávněným a konstruktivním návrhům nikdo nebude hlásit, natož aby byli považováni za partnery, se kterými je třeba jednat či brát zřetel na jejich názory, postoje, potřeby. Tedy, na tom, že se za Palaščáka veřejnost a novináři nepostavila, je celkem logický a pochopitelný výsledek. A nebudu psát že bohužel, ale bohudík, protože alespoň tak už nemůže Palaščák nadělat ještě víc škody.

P.S. Snaha p.Bukače st. je jistě o něčem jiném, avšak tím, že se nechal nešťastně vmanévrovat na stranu s panem Palaščákem, u neznalé veřejnosti (a té je stále naprostá většina) už jenom díky tomu ztratil svůj kredit a je na něj u neznalé věřejnosti nahlíženo tak, že jen hlásá utopistické myšlenky v důsledku nevedoucí k potřebným změnám, snílek, který svým uvažováním "zarostl" někdy před 20-30 lety... Předem podotýkám, že můj osobní názor je odlišný, ale to jen a pouze z důvodu, že nepatřím mezi neznalou veřejnost...

Osobně být odpovědným za to, o čem a jak budou redaktoři psát, pak bych se asi zachoval stejně, jako se zachovali média v okamžiku, kdy se ve vší nahotě projevilo pozadí p.Palaščáka a spol. A stejně tak bych asi přistoupil i k aféře Růžičky, protože tak jak se věc vmanévrovala do výsledku, kdy je Růžička obviněn "jen" z toho, že převzaté prostředky jako sponzorský dar do klubu neodevzdal, je jasné, k čemu vše směřuje - už se zde o úplatcích, korupci nemluví, už je to jen otázka jestli peníze klubu odevzdal nebo ne, nad to v situaci, kdy ve stejné době mu ten samý klub z části patřil a dlužil mu na výplatách, nad to když prokazatelně ze stejného bankovního účtu platit významnou měrou provozní náklady klubu... Chraň bůh, nehájím ho, jen píšu jak na to bude řečí trestního zákona nahlíženo (vsadím měsíční rentu na to, že úmysl zpronevěry Slávie p.Růžičkou nebude prokázán, a další rentu sázím na to, že ve výsledku bude nakonec Slávie muset panu Růžičkovi zaplatit vše, co mu dosud dluží + za odměnu mu budou muset zaplatit vše, co pan Růžička proplatil za klub ze svého účtu, resp. své manželky...). 9
odpověděl(a)
to IvoHolesovsky: tady ale nejde vubec o Palascaka. Tady jde o to, ze byvaly reprezentant, kouc narodniho tymu byl pristizen u korupce o ktere se sice vi, ale nikdy nebyla odhalena. Palascak ji odhalil a vsude na zapad od nasich hranic by to bylo pro novinare terno. Nikoliv u nas. Novinar neni clovek, ktery ma soucitit s Ruzickou, protoze je to narodni 'hrdina'. Naopak by mel jit tvrde za svym a snazit se odhalit realitu mladeznickeho hokeje. A tuto realitu Palascak prinesl jako na podnose. Bohuzel pro mladeznicky hokej se resi Palascak jako priklad typickeho ceskeho rodice-podnikatele, ale jadro sporu - Ruzickuv kseft s mladymi hraci vysumel do ztracena. A to hlavne diky mediim. Tem mediim o jejichz vlastnicich nevime vubec nic.
odpověděl(a)
Však já se nepřu, souhlasím - jen jsem poukázal na to, proč v českých podmínkách to dopadlo jak to dopadlo. A vyzdvihl jsem právě to, že pokud by to bylo ze strany někoho, kdo s tím na veřejnost nevyšel až v momentě, kdy v podstatě zjistil, že utratil půl mega zbytečně (po takřka dvou letech), tak by ta reakce byla jistě jiná.
Podle hesla: kdo káže vodu, nemůže chlastat víno 1 .

No a že to nakonec vyšumí do ztracena, v tomto případě nakonec není problém našeho právního řádu, jako spíš problém systému v jakém hokej funguje a který si zuby nehty udržuje: jedním z důvodů je například to, že mládežnický hokej od seniorského není oddělený personálně, finančně... Ono pokud by skutečně mládež byla jen v neziskových spolcích, kteří svou činnost budou mít založenu jen a pouze na veřejné podpoře státu, měst a obcí a skutečně by měli statut neziskových spolků (ovšem podle i dnešních zákonů by to tak mělo být), pak by takové situace nenastávali, alespoň ne v takovém měřítku (tady se mluví o jednom případě, ale ono jich jsou desítky...).

Už slyším, že oddělit personálně a hlavně ekonomicky mládežnický hokej nejde, že pokud by byl mládežnický hokej finančně na seniorech nezávislý, že by nepřežil... Ovšem skutečnosti ukazují zcela opačnou situaci, dnešní podpora ze strany státu a municipálu je tak obrovská, jaká snad dosud nebyla a skrytě "subvencuje" především seniorský hokej... Však to je taky ten důvod, proč svaz (v podstatě "velká 30") dělá všechno pro to, aby o propojení a provázání s mládeží nepřišla.

Je už jen paradoxem, že čím menší klub, tím je to víc vidět. Čím menší klub, tím spíš žije na úkor mládeže, resp. žijí díky mládeži, kdy díky plošné podpoře mládeže můžou fungovat v seniorských kategorií. Zainteresovaní to vědí, moc dobře to vědí. A to je ten hlavní důvod, proč budou hájit stávající systém, stávající stav, proč nepustí tabulky, proč nepustí mládež.

V důsledku, chceme-li čistou mládež, bez tabulek, výpalného, úplatků a všech těch sviňáren, mělo by se především křičet za oddělení mládeže od seniorů, mládeže od klubů - firem, podnikající v hokeji. A nakonec si uvědomit jedno zásadní: pokud volám pro odstranění tabulek a zlidštění přestupního řádu alespoň u mládeže, pak v důsledku šahám na peníze především velkých klubů, beru tím velkým klubům obrovské prostředky, které jdou ze všech směrů do mládeže a které jsou zásadním zdroj financování firem podnikajících v hokeji (provozující A týmy, seniorské soutěže).

Velký problém je, že toto dosud většina i odpůrců stávajícího systému, který logicky mládež dusí a škrtí, neví nebo nechtějí vědět, vidět. 1
, tak trochu hysterie odpovědět
Lidi už neblázněte! Ano Reichel s Augustou mají svůj podíl na současné situaci v mládežnickém hokeji. Ale nejsou zdaleka sami.
Tady se občas vzpomíná na komunisty a jak to bylo v té době (ze sportovního hlediska) fajn. Ale ta doba už se nikdy nevrátí. Stát už nikdy nebude vrážet tolik peněz konkétně do hokeje a už nikdy nebude mládež nucena povinně sportovat tak jak v oné době. A JE TO JENOM DOBŘE!
Ščerban nedáno vyprávěl jak by se měly vrátit Dukly a podobné nesmysly. To je prostě úplná blbost. Kdo by mu asi do těch jeho Dukel šel. Mladí mají jinou výchovu a jiné zájmy. Budeme se muset smířit s tím, že hokej potažmo sport není pro mladou generaci bůhví jaké lákadlo. A je to jenom dobře.
Hokej už dávno není TV šlágrem ani vysněným snem mladých lidí, kdy v dobách temna byl jednou z mála šancí jak se dostat za hranice. Dnes mají mladí rozhled a jiné možnosti. Proto se věnují smysluplnějším činnostem než pouhým bruslením anebo kopáním do mičudy. Takže ne jenom Augusta, Lener,Reichel apod, ale hlavně doba se změnila přátelé, pokud jste si toho nevšimli. Doba mění priority mladým lidem,nikoliv pár strejců na svazu.
odpověděl(a)
No dobře, doba se změnila, to opravdu nejde popřít. A přesto jde hokej celkově velmi kupředu. Bohužel už ne tak u nás. Myslím, že podobně se doba změnila i jinde a tam jsou na tom prostě daleko líp. Takže mávnout rukou s tím, že se vlastně nic neděje mi přijde jako naivní vysvětlení. Určitě není žádná náhoda, že téměř každý kdo opravdu pronikl z mladé generace mezi špičku, ten šel za mlada ven.
A pokud se tady píše, že jsme ještě za mlada celkem konkurenceschopní, tak Reichel po delší době měl takové výsledky, že to tak nevypadalo. Naopak se vrátili do doby, kdy jsme dostávali pravidelně výprasky.
odpověděl(a)
Proste mi neprijde koser vsechno hazet na jednotlivce at se jmenujou Reichel anebo Lener. Existuje mnoho duvodu proc jde cesky i slovensky hokej do kopru, at uz z ekonomickych, moralnich ci ciste objektivnich duvodu. Je treba si priznat, ze hokej uz tolik netahne a jde cim dal tim vic o okrajovou zabavu, coz dokazuje cim dal mensi sledovanost i clenska zakladna.
To ze jde hokej ve svete dopredu a u nas ne je pouze nutny dusledek doby minule, kdy sport byl chapan jako jednoduchy prostredek k zbohatnuti. A toto mysleni pretrvava dodnes. Proto vymizela jakakoliv snaha o kolektivni uspech. Mlade hokejisty nezajima repre anebo klubovy uspech. Zajima je pouze NHL. A `lehce` vydelane dukaty. Na tom neni nic spatneho, ale je to jejich osobni boj, ktery lidi k TV a na stadiony nepritahne.
odpověděl(a)
Nevím,ale při čtení tohoto a dalších článků o draftu na těchto stránkách mám pocit,že kdo neprojde draftem vlastně nic nedokázal a v podstatě už nemá nárok a měl by to zabalit 7 .....
Trochu musím dát v jedné věci za pravdu Mojacovi,že mizí jakákoliv snaha o kolektivní úspěch.Podobně se k tomu vyjádřil vloni po dvacítkách Vladimír Růžička:"Naším největším problémem je to, že se rodiče a pak trochu i hráči zblbnou do draftu. Nechci nikomu sahat do svědomí, ale připadá mi, jako když ti kluci jdou reprezentovat sebe, a ne Českou republiku,"
Jinak s tou sledovaností a okrajovou zábavou,že hokej netáhne nesouhlasím.Viz. loňské MS v Praze nebo letošní PO.
http://sport.aktualne.cz/ruzicka-o-juniorech-jsou-to-deti-ale-uz-blbnou-z-draftu/r~662c383c9a4611e49e4b0025900fea04/
odpověděl(a)
Naopak, kdo projde draftem, má štempl na to, že aspoň něco dělá dobře. Nikoli definitivní, něco jako vysvědčení. Vysvědčení není totéž co výplata. Občas je úspěšný i člověk se špatným vysvědčením, ale ne zas tak často.

Růžička si brání svůj píseček. Žádný rodič který mu nepřinese půl mega mu nemá co kecat do "práce".

Nechtějí kolektivní úspěch? Možná jenom tuší že s Přerostem nebo Reichlem se kolektivní úspěch konat nebude.

Bohužel organizace hokeje u nás nahrává tomu, aby rodiče nadějných dětí hledali cestu jak špatný systém obejít, to znamená jít individuální cestou, často v zahraničí.

Pokud budou u nás dobře organizované soutěže, zruší se nesmyslná omezení, kluby budou mít zájem vychovávat hokejisty (nejlépe když se oddělí mládež od dospělých), a děti povedou kvalitní trenéři tak rodiče nebudou mít tendenci do ničeho kecat a budou se zabývat něčím jiným.

Ale když na každém kroku něco nefunguje nebo to funguje naprosto zvráceně, proti dítěti, tak se rodič přece musí ozvat.

Draft je hodnocení které náš svaz přímo neovlivní. I když pokud kluk hraje stabilně prvního centra repre možná mu to může pomoct. 10
odpověděl(a)
Draft je pěkná věc vymyšlená kanadýrama pro kanadsko-americké prostředí, které je budováno několik desetiletí a má obrovskou tradici. Draft je výhodný zejména pro kluby NHL, nikoliv pro kluby z Evropy. Zblbnutí do draftů už nese výsledky dnes. Hokejisti nechtějí hrát na MS, protože je kluby v Americe anebo Kanadě živí, nemají výstupní prohlídky apod. To kdysi neexistovalo. Každý hráč byl šťastný, že mohl hrát za repre. Byla to obrovská čest a prestiž. A to dělá kolektiv kolektivem, že se dokáže semknout pro i často nesmyslné ideály.
Draft, NHL, pár jedinců z Čech mezi nejlepšími na světě…OK. Ale pro český hokej a českého fanouška to nemá vůbec žádný význam, spíše mu to značně uškodí.
odpověděl(a)
Ono se není až zas tak čemu divit. Ten hráč kolikrát musí jít proti systému, aby dosáhl úplného vrcholu v hokeji. A tím je bezesporu prosadit se v NHL. Stačí si přečíst rozhovory s hráči. Že potom není vyloženě odvařený z toho, že by měl riskovat, když se mu to nehodí, se moc divit nejde. Český hokej by hlavně měl začít fungovat tak, že hráči nebudou mít tendenci nutně odcházet jinam, aby se dostali na jiný level. To potom budeme jak seveřané, kteří udělají dobrý mančaft vždycky i z ligového výběru a tihle kluci pak mají o motivaci postaráno. Dobrý hráč se může urodit i bez draftu, viz. Kempný, klidně přidám i Šimka (vůbec ten Liberec byl letos neuvěřitelný, Pešán odvedl neskutečnou práci). Ale těch hráčů je v porovnání se zbytkem málo a to je problém českého hokeje, ne draft.
odpověděl(a)
To czfanda: pěkný den 1
Mám jen jednu technickou: moc si idealizujete situaci v Liberci, ale to nejenom vy, u některých jiných známých "odborníků" mě to o to víc překvapuje. Klubový PR velmi předběhl reálné skutečnosti (nejen veškeré PR po titulu A, ale i prezentace mládeže a některých trenérů mládeže, která se s tím svezla)...

Věřte, situaci v Liberci znám velmi dobře nejen z posledních pár let, ale nakonec i z dob kdy ještě naši tygři byli Stadion Liberec. Jistě, jako fanoušci klubu máme radost z úspěchu našeho A, ale v důsledku se o to víc se (jako rodiče) bojíme toho, co se teď bude hlavně v mládeži dít!

Ono se hodně zapomíná, co taky (mimo jiné) za úspěchem Liberce je (a není tajemstvím) a tedy připomenout, že to je:
a) především odstavením p.Jecha od vlivu na A (bohužel u mládeže je situace jiná)
b) skutečné ekonomické zdroje klubu, neprůhledné přelévání peněz z s.r.o. jakože do mládeže a zpět (brilantní jakože "půjčky" s.r.o. mládeži a její vracení zpět A (s.r.o.)...), loňská městská mimořádná fin.podpora mládeži... ve skutečnosti A (s.r.o.),...
b) když naprostá většina trenérských špiček prošla poslední dobou Libercem a prozřela = radši zavčasu zdrhla (někteří "z hodiny na hodinu"), nezbylo nakonec majiteli zhola nic jiného, než opět naroubovat Pešána (ve skutečnosti z nouze cnost)...
c) po působení Čady v Liberci konečně najat skutečný kondiční trenér se zaměřením na hokejovou přípravu a ne kulturistiku = mimochodem, osobně tomuto dávám 75% váhu proč jsme letos urvali titul, rozhodně to nebyla zásluha trenérských kvalit p.Pešána, se vší úctou...
d) černá práce Výtiska a dalších, kteří po odchodu "hvězd" a spolumajitelů z mančaftu konečně umožnili jakžtakž fungující tým, kabinu... = i přes odpor některých, dneska blahořečených funkcionářů..

No je toho daleko víc, ale to asi nemá smysl tady vypisovat... Na závěr snad jen, že je mi už teď líto všech rodičů, kteří se nyní nechávají opít rohlíkem, jak je to u nás v Liberci perfektní, jak je pro další rozvoj "talentu" dobré do Liberce přestoupit... Ale co, psát to je celkem zbytečný, kdo nezažil, nepochopí... Ano, technické podmínky super, někteří činovníci a trenéři super, ale jako celek? Stejná bída jako kdekoliv jinde po republice... 1
odpověděl(a)
IvoHolesovský: taky zdravím.
Některé body bych vůbec nezpochybňoval, do nich nevidím, o některých vůbec nepochybuju (viz. bývalý majitel či spolumajitel v kabině). Ale někde bych i ze své pozice oponoval. Kondiční trenér je jistě velmi důležitý. Byl to ale určitě i hlavní trenér, který má zásluhu na tom, že se trénovala intenzita a ne objem. Podobně trénoval Litvínov a byl z toho titul. Věřím, že nákupy jsou Pešánova zásluha, ty hráče si vytipoval, nastínil vizi a ten mančaft šlapal. A nemůžu zapomenout, jak se po třetím finálovém zápase frustrovaný, ublížený a ne na hokej soustředěný mančaft zázračně začal věnovat jen hokeji. To přece musela být zásluha Pešána. A rošády s brankáři, vše mu tam vyšlo. Takže si myslím, že trenér má na titulu podstatnou zásluhu 10
odpověděl(a)
Tak nerad bych aby to vyznělo tak, že Pešán nemá na titulu zásluhy (proto to z nouze cnost). Určitě mu nelze upřít zásluhy, leč vůči skutečnosti jsou velmi přeceňované. Jako trenér A, farmy v bentlích a u mládeže už je několik let s přestávkami, a je fakt že až letos si to všechno tak nějak sedlo. A do jisté míry na tom zásluhu Pešán měl, či spíše skutečný majitel, který odstavil Jecha a dal důvěru Pešánovi si doplnit mančaft podle svých představ.
Ale co je faktem, je že poslední 2-3 sezóny byl Liberec do jisté míry taky nabušený, podle jmen měl patřit určitě mezi 4 nej, ale ve skutečnosti jsme málem sestoupili.
Největší rozdíl mezi těmi sezónami a tou letošní pak byl jenom ve dvou věcech: trenér (Pešán) dostal možnost sám si doplnit tým a trenér (Pešán) pochopil a prosadil si, že přípravu - tělesnou, mentální a stravovací musí svěřit skutečným odborníkům, což bylo jeho obrovskou devizou a obrovským příspěvkem k letošnímu tažení.

V důsledku, mezi posledními 2-3 sezónami a tou letošní nic jinak zásadního nebylo. Proto jsem psal o tom, že větší zářez na titulu má kondiční trenér než samotný trenér :).
A do jisté míry i ten obrat po tom zpackaném mači, který si prohráli kluci sami, si zase sami kluci naordinovali, trenér netrenér = a to je ta černá práce Výtiska a spol, o který jsem psal = to, jak letos fungovala kabina, vzájemné vztahy, co bylo v liberci naposled tak 7-8 let zpět. No a tu těch golmanů... no, ač zatvrzelý liberečák, mne osobně nikdy moc lašák neseděl a naopak je mi líto, že mára nedostal větší prostor; o tom, že se venku paradoxně víc daří markovi, se vědělo, byl to celkem očekávaný tah....
No, když to zkrátím, je samozřejmé že měl na titulu Pešán zásluhu, ale rozhodně ne takovou, jaká se mu podsouvá a co z něho teď všichni dělají. Znám ho už z doby kdy ještě hrál, celkem slušně si pamatuju jeho vývoj, úspěchy ale i eskapády jak u A tak v bentlích a určitě to není "hvězdný trenér", stejně tak jeko že ani omylem neplatí, že by díky titulu vyšlapovala naše mládež nějak významně lépe, než kdekoliv jinde. Nakonec, v posledních letech koho si liberec nepřivedl od jinud, toho neměl (ani omylem se nedá říct, že by jsme si dokázali vypiplat své talenty, viz. odchovanci a "odchovanci")...
No a ono to protěžování, systém já na bráchu,... u nás byl, je a nejspíš ještě i bude až extrémní... Tedy i u nás platí jako otevřená jízdenka být synem trenéra, vedoucího, atd atd... A nuceným odchodem Šťastného to neskončilo, naopak... 1
odpověděl(a)
to IvoHolesovsky: nekde jsem cetl vas vyklad o rustu mladych hracu, kdy jste zminoval nutnost odpocinku v letnich mesicich. Argumentoval jste rozsahlym vyzkumem tuzemskych odborniku. Muzu vas pozadat o zdroj z ktereho jste cerpal?
odpověděl(a)
Rád bych odpověděl konkrétně, ale bohužel za ty roky to mám "nasbírané" z různých směrů, čerpal jsem i z různých oborů a bohužel si myslím, že nějaká "ucelená" kuchařka asi neexistuje...

Například to, že už několik let tvrdím stále dokola, že mladým, ve věku do ukončené puberty nepatří k posilování nic jiného než jen vlastní tělo, to mám z vlastní zkušenosti, ze 70 let :) a z boxu (osobně jsem ho měl doplňkový k hokeji)... Když vidím 14-15-letého borce jak pod odborným vedením trenéra vzpírá 30-40 kg, je mi mdlo... Pro hokej mu to nic nedá, stejně tak jako 150km denně na kole...
Naopak kruhové tréninky na lanech se ukazují jako jedna z nejvhodnějších forem přípravy, problém ale je že i ta cvičení se musí dělat "správně", aby měla efekt a vhodných trenérů je jak šafránu... a takhle by se dalo psát hodiny a hodiny...

Jo k té přestávce, resp. regeneračnímu vysazení alespoň na nějakou dobu (nejlépe 1-2 měsíc), ale ne že nebudou dělat vůbec nic (hokej/plavání např.), vychází čistě z dorost.lékařství, v posledních 3 letech už i proběhlo dost rozsáhlých průzkumů i u nás v ČR, a jen a pouze se potvrdily známé pravdy, že tělo, hlavně ve věku do ukončené puberty nutně potřebuje ke svému vývoji přesně cílené množství fyziopauz, tzv. střídání zátěže a klidu. A to obecně, v důsledku je jedno, jaká technika tréninku je.
Obecným příkladem budiž nabírání svalové hmoty - krásný příklad je kulturistika, box - budu-li denně absolvovat stejnou zátěž, nárůst svaloviny bude pozvolnější a pomalejší, než když tuto zátěž budu dělat obden, aby si tělo - mozek - nabranou energii mělo šanci vůbec uložit a ne si ji syslit na očekávaný výkon.
U nabírání výbušnosti je to zase trochu jinak - tam tyto pauzy jsou postaveny jinak, protože ukládání informací - energie je v daleko kratších intervalech... Když vezmu tyto dvě věci dohromady, tak přístupy budou diametrálně odlišné, tedy i příprava nutně musí být zcela rozdílná...
A to se bavíme jenom o dvou typech přípravy (svalová hmota, výbušnost), což je nakonec jen zlomkem toho co by v přípravě u hokeje mělo být...

Tedy, ono to už není ani zdaleka o hokeji jako takovém, je to spíše lékařský pohled a s tím jde ruka v ruce možná podstatnější, a to je stravování, přísun energie, tekutin... ve vhodných dávkách, časech (před, při nebo po výkonu...). Například bych lámal ruce všem rodičům, kteří svým klukům kupují různé energo-přípravky - pokud by svou energii věnovali osvětě, zjistili by, že je jimi v důsledku zabíjí (myšleno u děcek do ukončené puberty), v důsledku utrácí horentní sumy za šmejdy chemické. Už jenom pití - 0,5 litru minerálky (o cole a jiných sračkách ani nemluvim) po tréninku nebo čistá voda s citronem či šťávou z čerstvě vymačkaného pomeranče? V prvním případě jako by žádný trénink nebyl... A co pak, podle váhy a sval.hmoty vypít po tréninku 0,5 litru vody nebo 1,5 vody? Co to udělá s energií, když se najím hned po tréninku, nebo s odstupem 0,5 hodiny nebo až někdy po 4 hodinách doma přecpáním s vynecháním oběda ? Což je mimochodem čstý ukázkový příklad hokej. mládeže... Pak se ptám, proč vůbec v ten den šli na trénink, k čemu? Vše co "nabrali" obratem ztratili... Kde je ten posun?

Proto vlastně ani nějaká ucelená "kuchařka" snad nemůže ani existovat. Řešení je, naznačeno u nás v liberci, cestou individuálního koučingu skutečnými odborníky - fyzio, stravování... Jen je otázkou, nakolik je reálné, aby měl každý hráč k dispozici svého odborníka, který přímo na jeho tělo dokáže navrhnout nejvhodnější způsob a techniky přípravy, jídelníček... což mimochodem bylo to, co z počátku v liberci začalo trochu fungovat....

Jo a k potřebě té letní pauzy, řečeno hodně laicky: aby mělo tělo šanci k růstu, potřebuje dostat impuls - po dobu zátěže mozek zpracovává přísun zátěže tak, že předpokládá s určitým doběhem, že stejné zátěži bude vystaveno i v budoucnu, takže získanou energii si tzv. "ukládá do zásoby" a nesměřuje ji k růstu... V okamžiku, kdy mozek pochopí, že už takové zátěži není tělo vystaveno (cca po 7-10 dnech klidu, někdo uvádí i 3-4 týdnech), uvolní nahromaděnou energii k růstu, vývoji, na který v době zátěže hold nebyl prostor. Nevím už, kdy a jak jsem na toto téma psal, ale většinou to dávám do kontextu s nářky, jak je možné, že máme oproti průkaznému vývoji jinde menší a drobnější hráče. U takových kluků, kde nedosahují genetických a fyzio předpokladů (výšky/váhy podle dispozic daných rodiči + generační nárůst = čistě medicínská matematika), tak tito by měli vůbec na nějaký čas vysadit, věnovat se zcela opačnému druhu zátěže či jiné přípravě a k hokeji se vrátit po nějaké době...
Ono v 70 letech toto bylo v důsledku přirozené, tedy se to dělalo aniž by se vědělo že to má vliv na vývoj (dopoledne jsme mastili hokej, odpoledne chodili plavat, jezdili na kolech, lezli po stromech, rvali se jak koně (obratnost, mrštnost???)....). A tohle dnešním děckám strašně chybí a nakonec je to limituje ve vývoji i růstu...
Nakonec si toho už všimli i na fakultě, zrovna v posledních 2 letech na toto téma probíhali u hodně klubů sběry dat, testovačky kluků a výsledky to jen a pouze potvrdili...

Vedle toho, že sleduju roky kluky na svůj věk "urostlé" a kluky "nedochůdčata" a vidím jaká je příprava u nich, toto všechno se jen a pouze potvrzuje... S 90% úspěšností jde říct, že "narostlí" kluci přes léto na led nevlezou ani omylem (buď lelkují nebo dalají protipól), a právě v létě, vesměs červen-červenec nabírají běžně +5% na výšce + ruka v ruce s výškou váhu a pak mají z čeho nabírat svalovou hmotu... Ti, kteří nevynechají, pak mají sotva +1-2% své výšky... Jasně, z počátku to není tak vidět, ale u 13-14-ti letých už je to markantní. No a v poslední řadě už je i celkem dobře zdokumentováno, co se děje s tělem/růstem/vývojem při delší odmlce zátěže, např. při šokovém vynechání přípravy po dobu 1-2 měsíců třeba z důvodu zranění = dochází k uvolnění nahromaděné energie právě do růstu... I toto už je celkem pregnantně doloženo všemožnými studiemi a pozorováním, vesměs jsou to medicínské obory...

Ono vlastně, a teď se doufám pan Zacha neurazí, ale jeho Kamavéda vlastně není nic jiného než toto - cílený pokus o propojení profesionální sportovní přípravy s teorií nauk o lidském těle - tedy lékařstvím 1 Technicky vzato, lékařství (a co je nám zatím známo) ušito na míru konkrétnímu jedinci, což samozřejmě kamavéda nikdy nebude moct plnit, ale náznakem se k tomu blíží.

A na závěr si dovolím jedno, co jsem ještě nikdy neudělal: příklad na JJ (k úctě k němu): v důsledku po celou dobu jeho přípravy vlastně nešlo o nic jiného: měl individuální plán přípravy, měl individuální "koučing" v průběhu své kariéry na potřebné oblasti - fyzio (mimochodem poslední roky u něj letní příprava = voda, ne zimák, všimli jste si?), stravování, psychologie, ...

Ono v důsledku pokud by jste se spojil s kdejakým lékařem zaměřeným na sportovní lékařství, povede vás tímto úskalím celkem úspěšně, však z dob minulých to byl i u nás celkem podporovaný obor... Sportovní lékaři třeba Dukly ještě dneska dokážou zázraky, ale v důsledku to není nic jiného, než individuální uvádění do života již vyzkoumaného, objeveného, vyzkoušeného... Jen se v dnešní době na to u nás hodně zapomíná.

Například by mělo být běžné, že kvalifikace trenérů u dětí, mládeže, by se měla především opírat o pedagogiku, nebo lékařství, než o to, jestli v minulosti hrál pralesní ligu nebo vyhrál 20 pohárů... Pro příklady není třeba chodit daleko při porovnání práce repretrenérů od 16 po 20... A naopak, u dospělých hráčů trenér = charisma, no všechno jen ne pedagog či lékař, ve věku dospělých hráčů už by to neměl mít zapotřebí... Viz. I.Hlinka: (s úctou k němu): blb, který základkou sotva prolezl, v civilu až trochu buran (obrazně), ale v české mentalitě hokejový trenérský bůh i hráč, přirozený vůdce, ale i velmi úspěšný manipulátor 3 ač to sám možná ani nevěděl...

A nakonec, když už jsem se tak rozepsal, si dovolím tohle téma ještě rozvést tak, že i kolektivní koučing a příprava u hokeje nemůže mít do budoucna šanci na úspěch, vždyť přeci útočník, obránce a golman = každý z nich potřebuje zcela jinou přípravu, potřebuje mnohdy odlišný, protikladný přístup... Stejně tak kluci jedné věkové kategorie s výškou 160 nebo 180cm, logicky nemůžou absolvovat to samé, leč v praxi to tak je = 99% trenérů se soustředí na běžný standard, jakmile je někdo mimo, má smůlu... Ale to souvisí i s tím, že si nedokážeme vychovávat dostatečnou základnu - na místo toho, aby se trenéři o to víc věnovali klukům v činnostem, ve kterých zaostávají, běžnou praxí je takové kluky hned odepsat, odstavit a zazdit je tak (osobně znám hodně trenérů, kteří razí myšlenku, že si v ročníku vyberou 4-5 kluků kterým má smysl se věnovat v té době "talenty" a ostatní je nezajímají, stylem ať si sami hrajou na druhé straně plochy...).

Brečíme, že nemáme "urostlé nabušené beky"... No ale my je ani nemůžeme mít, když už od 2-3 třídy se preferují v přípravě (a tréninky jsou napasovány) na "štírky", po několika letech přehlížení těch "narostlých nemotorů" v tomto věku o ně přicházíme, a to jenom proto, že s nimi naprostá většina trenérů ani neumí pracovat.
Bohužel moje osobní zkušenost z několika klubů mládeže: jakmile se nejednalo o kluka v parametrech "průměrného" (výška,váha, motorika), nenašli se trenéři, kteří by s nimi dokázali pracovat a v důsledku je sami svojí neschopností zadupali pod led.... V jednom nejmenovaném klubu takové kluky nechává trenér hrát v dresu "dřevák"... Jen jeden jediný za celou éru to psychicky vydržel, otec mu našel soukromého kouče (z kicxboxu), ten kluk se neuvěřitelně sám zvedl a dneska je to bourák parametrů NHL... a z těch "štírků" u hokeje dneska není jediný... Berte to jako příklad, takových může být tisíce i v obráceném směru, ale jak je asi zřejmé, toto všechno je natolik propojené mnoha odvětvím, že nakonec ani není v silách jediného člověka vše pojmout a skutečně těžko budete hledat nějakou kuchařku, jedny prameny.

Pokud tedy hodláte řešit vývoj konkrétního klučiny, pak nejlepší podle mne je se svěřit skutečným odborníkům, v pořadí: obecné lékařství - genetika (předpoklady) - sportovní lékařství - fyziopříprava - stravování - mentální příprava - dovednostní příprava ( 1 ano, ta jako poslední !!!).

Osobně se nejvíc zaměřuji (cca 17 let) na golmany, kde je vše daleko nejvíc viditelné, u kterých vše nad to umocňuje psychika a mentální dispozice každého jedince. A už jen pouhé sledování vývoje jedinců, čemu byli vystaveni, jakou přípravu podstoupili, ukazuje nádherně jedno jediné, a to že hokej už dávno pradávno není až tak kolektivní sport, je to sport individuálních sportovců, individuálně připravených pro výkon v týmu. Až tohle pochopí ti, kteří jsou za růst a vývoj, přípravu mladých zodpovědní, posune se náš hokej zase o kousek dál...
Ono to takhle v důsledku dřív bylo - trenér nebyl jen člověk který si přišel odmakat svých pár hodin na zimák, trenér (ještě za mé éry) byl druhý táta (v důsledku toto vše shora popsané, individuální přístup, přizpůsobení, to vše fungovalo tak nějak mimoděk, aniž by o tom v důsledku sami aktéři věděli...).

No, zase jsem se rozvášnil, tak radši končím 1 A už jen na samý závěr: nejsem tak naivní abych si myslel že mám kuchařku na ideál, nějaký mustr, podle kterého by vyrůstali další a další JJ a jemu podobní, v důsledku co píšu, prezentuju, polemizuju, to je vše co jsem tu a tam pochytil, z vlastní hlavy toho pravda mnoho není a ani nemůže být... Tedy, na Vaši otázku - zdroj z čeho jsem čerpal, nedokážu v důsledku odpovědět - je to mozaika všeho možného za nějakých bratru 40 let u hokeje přímo či nepřímo a hodně rozsáhlá komunikace s lidmi jinak hokejem nepolíbených. Tož asi tak 1
odpověděl(a)
to IvoHolesovsky: Díky za vyčerpávající odpověď. V mnoha věcech se shodneme, na pár detailech asi ne, ale stejně jde vidět, že máte obrovský přehled.Pokud budete na tyto stránky přispívat častěji, jenom to zvedne úroveň komunikace o několik levelů výše.
Ještě jednou díky za odpověď.
, lepší to nebude odpovědět
Nerozčilujte se. Je to zbytečné, akorát máme všichni vyšší tlak. Oni jsou v pohodě. Právě ona generalita na svazu. Pořád stejná jména a dle toho to také vypadá a nebude to lepší.
Vezměte si p. Lenera. To je místečko. Kdo by ho nechtěl. Ten se bude držet jako klíště a nepustí. Všem bude přikyvovat, aby měl jistotu. Vzpomeňte si na Soči. Před olympiádou to bl samý úsměv, samý rozhovor do všech médií a po našem vystoupení utekl jak malý kluk. Nikdo ho nikde už neviděl, nenašel aby se vyjádřil k výkonům. To je bohužel člověk, který se chce pouze zviditelnit pokud se náhodou podaří nějaký turnaj. To je hned všem na očích. Hlavně že si jezdí po NHL, turnajích apod. Prostě super živobytí, ale jinak člověk totálně k ničemu. A hlavně nic nikdy nedokázal, pouze se vždy přifařit k těm správným lidem jako byl Hlinka.
, Svazová koncepce odpovědět
Tohle je ostuda celého hokejového systému u nás! To co je možné tady nikde jinde není.
Pane Král,pane Lener,to,že má pan Reichel zlatou z Nagana,ještě nezaručuje,že je trenér,a že si tady může dělat co chce a hazardovat s kariérama poctivých hráčů!!
Jsme k smíchu,ostuda k tomu,ale pár lidí je spokojeno!! Za vaší tříleté podpory!!
GRATULUJI!!!!!!!
, Reichl s Augustou odpovědět
Tak myslim, ze tomuto rocniku z pozice draftu NHL oni dva nesmirne ublizili, zejmena pak utocnikum. Vse bylo postaveno tak, aby mlady Reichl s Najmanem meli zajistenu viditelnou pozici a nikdo jiny je neohrozoval. Pokud se ve vyberu mihnul nekdo jiny nez dopredu vytipovani "neskodni" hraci, tak jedine na nejakem kempu a pak s nim rychle pryc. Bohuzel skauti na kempy nejezdi a v zapasech mohli vzdy sledovat skupinku nestastniku, kteri delali, co bylo v jejich silach, ale stacit nemohli. Pak vzdy prislo obligatni: kluci se z toho musi poucit! Historie se ale nepta a tak tento rocnik bude, celkem nespravedlive, proste zapomenut.
odpověděl(a)
Problém je, že si to rodiče nechají libit. Vůbec jim nedochází, že jejich děti dělají komparz, který pak spláchnou do hajzu.
, Vizitka trenérů odpovědět
No ja myslim,ze tento clanek hovori za vsechno. Pod timto "uspechem"rocniku 98 neni podepsan nikdo jiny nez pan Reichel a pan Augusta. Tady jim tri roky v klidecku prochazeli nominace rodinnych prislusniku a kamaradu. Ve svete jim na ne neni nikdo zvedavej!! Tvrda realita,zadne narky ukrivdenych!!!
odpověděl(a)
Asi tak nějak. Reichl je nová generace těch co přijdou po něm. Tatínkové ze zlaté generace si tady vychovávají své děti a děti kámošů na úkor všech.

Reichem to nekončí, příjdou další :-).

KAMEVÉDA



Facebook Kamevéda

Používáte socilní síť Facebook? Pokud ano sledujte stránku Kamevéda! fb

Sponzoři

Prolog2.jpg

DrillBook

Informace o DrillBook, jak objednat a slevový kod najdete v článku (stačí kliknout na obrázek)
drillbook

Náhodný obrázek

DSC_0830.jpg

Reklama