Kamevéda

Menu

Odkazy

Uživatel

Počítadlo

Reklama

Kategorie: Domů

Ivan Hlinka Memorial Cup 2015

 

Břeclav, 10. - 12.8.2015

Byl jsem se podívat na první zápas ve skupině Česko - Kanada. Na tomto turnaji jsem byl už šest roků před tím, než v něm nastoupil můj syn předloni s ročníkem 1996. Přestože si Kanaděané a Američané stěžují, že se zde nic nebuduje a není vidět žádný výrazný progres v budování turnaje, toto první velké mezinárodní měření sil draftového ročníku před sezónou, kdy se scouti sjedou z dovolených a zahajují novou sezónu, má svoje zvláštní kouzlo.

Zápas jsem si užil, protože jsem konečně nemusel mít nervy z toho, jak dopadne tým a jak bude hrát Pavel. Zajímala mě výkonnost asi čtyřech zajímavých hráčů v českém dresu, které jsem delší dobu neviděl v akci, a také několika Kanaďanů. Na prvním místě to určitě byl Jordan Kyrou, který s Pavlem odehrál v lajně většinu loňské sezóny v dresu Sarnie Sting.

Musím říct, že český tým odehrál maximum možného. Od golmanů se tomu nedalo moc vytknout. Zápasu přihlížely desítky trenérů z českých klubů a hokejových akademií, tradičně zde probíhal trenérský seminář, takže mě zajímaly názory několika trenérů na dění na ledě, abych si mohl tříbit svůj vlastní pohled na hodnocení obou hokejových škol.

To mínění z jejich strany vyznívalo vcelku jednotně - okouzlení celkovou úrovní kanadských hráčů. Nemá ani moc smysl vyzvedávat nějaké prvky, protože by bylo nutné vyjmenovat všechny důležité schopnosti současného moderního hokejisty. Ještě dnes v Brně jsem na tohle téma diskutoval s trenérem působícím roky v USA, ani on nemá jasnou odpověď na otázku, čím to přesně je? Kanaďané určitě netrénují od východního po západní pobřeží podle jedněch metodických not. Vlastně jsme se shodli na jediném, že ten markantní rozdíl je v úrovni soutěží od nejmladších kategorií. Jsou zvyklí provádět veškeré činnosti v maximálním tempu a rychlosti, takže jejich celkový projev působí velmi lehce a přirozeně, prakticky bez chyb. Ani Švédové se k nim neblíží. Podle názoru většiny trenérů se výkonnostní propast mezi Kanadou a českým týmem ještě prohloubila. Výsledek 3:1 působí velice lichotivě, vždyť mnohdy vyznívaly dlouhé minuty hry pět proti pěti jako přesilovka zámořského aspiranta na vítězství v turnaji.

Lze se domnívat, že pokud by byl kvalitní led a regulérní tradiční hokejové podmínky, rozdíl ve výkonnosti by se zřejmě ještě zvýšil.

Pokud hledat něco pozitivního, určitě je to defenziva. Tolik kvalitních silných obránců v jednom ročníku tady nebylo dlouho. V útoku to není špatné, ale chybí nám dva tři rozdíloví hráči. Bez toho se dnes nedají dělat výsledky na mezinárodní scéně. Ale posun zde je, když si vzpomenu na doby, kdy zde na turnaji hrál Růžička mladší a dostávali jsme desítky od Rusů i Kanady, tak tyto ročníky hrají mnohem důstojnější partii.

Ještě bych chtěl popřát všem odvážlivcům, kteří odcházejí za moře, aby měli dobrou sezónu a zvládli tu obrovskou změnu, které je čeká. Hodně štěstí, vyslanci českého hokeje, a dělejte nám tam radost, čest a dobré jméno.

No a těm, kteří se rozhodli zůstat, nebo prostě neměli na výběr, bych chtěl popřát štěstí na dobré trenéry a spoluhráče, kteří jim dají šanci zlepšovat se i v českých podmínkách.

........................................

Druhý den po zápase Česko Kanada mi došel e-mail od rodiče mladého hráče, který byl rovněž mezi diváky, pro zajímavost jej bez udání jména připojuji pod článek.

...........................................................

Dobrý den pane Zacha,

upřímně Vám i synovi (ale i celé Vaší rodině) gratuluji ke smluvnímu vstupu do NHL.
Opravdu mě to těší, že Vámi zvolená cesta dopadla jak dopadla prakticky navzdory všem včetně současného vedení ČSLH.
Určitě jsou i jiné cesty jak se do NHL dostat, Vaše cesta Kamevédy je prostě jen
jedna z možností a nemusí být všemi akceptována a chválena, ale to ji určitě nesnižuje, a měla by být respektována a nezesměšňována.
To samé se týká i Vašich názorů (ale i několika dalších "statečných") na nevyhnutelné nutné změny ve fungování výchovy mládežnického hokeje v ČR.

Bohužel mě děsí to absolutní ticho ze strany ČSLH ve vztahu k událostem z jara tohoto roku,
(nikdy jsem se k tomu veřejně nevyjadřoval, Vladimír Růžička byl pro mě  ikona), kdy jeho případ ukázal jen na špičku zřejmě smradlavého a špinavého ledovce fungování  českého systému mládežnického hokeje v ČR.
Zároveň se omlouvám těm trenérům a činovníkům (určitě jsem se se spoustou potkal), kteří to dělají srdcem, poctivě a bez jakýchkoliv postraních úmyslů.

Včera jsem se byl podívat na zápas 18 ČR  - Kanada  v Břeclavi a dle mého názoru hrál český tým
absolutně na hraně svých možností, ale bohužel zaostával za Kanaďany úplně ve všech
hokejových činnostech (až na vyjímky - např.gólman byl vynikající), tím jejich výkon nechci nijak snižovat,
naopak  zaslouží pochvalu za maximální snahu a nasazení.
Píši to jen proto, že jsem tam byl i loni a předloni, ten rozdíl byl nebetyčný, dle mého názoru byl ročník 1996 i 1997
vyjímečný díky několika rodičům, kteří nerespektovali zákazy a příkazy ČSLH a věnovali se svým dětem
na základě vlastního uvážení, vědomí a svědomí a jeden z nich jste byl i Vy,

mějte se fajn, ať se Vám i synovi daří

podpis

PS: V příloze si dovolím Vám poslat foto svého syna, téměř stejné má i Váš syn z letního kempu na Slavii

..............................................................
 

http://www.hokej.cz/osmnactka-neprosla-do-semifinale-svedum-nedala-ani-gol/5009289

http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jiri-puncochar/243795/ceska-hokejova-osmnactka-v-utoku-bude-potreba-pridat.html

http://hokej.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150812_215217_reprezentace_tof

 

print Formát pro tisk

Komentáře rss

Přidat komentář >

Strana:  1 2   další »
, - odpovědět
dočetl jsem se tu spousty názorů a souhlasím s většinou, p.Reichel byl sice výborný hokejista, ale jako trenér je naprosto nepoužitelnej, bohužel se tímto nikdo z kompetentních nezabývá, nikdo nevyhodnocuje proč žádné týmy pod jeho vedením nevyhrávají,od litvínovského áčka musel utéct, nefungoval dorost,junioři skoro spadli, repre až na "úžasné" výhry nad Švýcarskem taky nic, a přesto dál dostává funkce, deptá další generace hokejistů, a tlačí svého syna přes odklízené šikovnější kluky stále dál, nebude to dlouho trvat a náš hokej zajde na Reichly a jemu podobné, to bude ostuda !
, Zápas U18-U19 odpovědět
Zajímalo by mě jak se pánové Reichel a Augusta postaví k tomuhle nesmyslnému přáteláku v plné přípravě v klubech. Co od toho očekávají? Jaký mají záměr? Asi kluky z U18 ještě víc zašlapat do země,dokázat jim proti o rok starší repre,že na to opravdu nemájí. Co si vůbec oba trenéři přejí? Aby někdo vyskočil a zaujal a mohl si zahrát s vyvolenýma? Myslím,že si hlavně přejí,aby "jejich" tým prohrál,protože to už by pro ně byla totální ostuda.
Zdárně pokračují v práci,kterou započali před dvěma roky.
odpověděl(a)
ty jsi normální regulérní blázen !
odpověděl(a)
to leraK: Litvajz není blázen. To je jakýsi vzorek z celé hromady ukřivděných rodičů, kteří vidí pouze svoje děti a sami sebe. A všechno co jim stojí v cestě musí odklidit, pomluvit a zašlapat do země. Stačí si přečíst příspěvky níže a každému musí být jasné, že každý rodič v této republice je lepším odborníkem na hokej než špičkový hokejista.
odpověděl(a)
Mojac tebe nemá cenu komentovat,takže jen napíšu,že dobrý hráč neznamená automaticky dobrý trenér.Nevím,kde jsi na tu paralelu přišel.
odpověděl(a)
To realista: podívej realisto, nikdo z nás není dokonalý a stejně nedokonalý je i Robert Reichel a spol. Samozřejmě, že dělá spoustu chyb stejně jako to dělali trenéři před ním a budou dělat i trenéři po něm.
Klidně tady můžeme vypsat chyby kterých se Reichel a jeho tým dopouští, ale mělo by to mít nějakou úroveň a ne výkřiky typu: arogantní hovado, tlačí jenom svého syna a všechno stojí za hovno. A hlavně pokud chyby, tak i klady. A ty tam jsou určitě taky.
Tobě vadí Reichel jako trenér. Napiš smysluplné důvody v čem je špatný a v čem ti vadí. Napiš to slušně, bez kopanců a hloupých invektiv a třeba se na lecčem shodnem.
odpověděl(a)
Myslím,že důvodů co lidem na U18 resp. Reichlovi vadí,tady bylo napsáno tolik,že je zbytečné začínat znova.
odpověděl(a)
realista: Už jsem to napsal minule. Kolovrátek, co se po x argumentech optá na důvody kritiky.
, - odpovědět
Mladý Reichel je jen průměrný hráč o čemž se měl možnost přesvědčit celý národ. Podle toho jsou vybíráni i hráči do U18,aby nebyl nikdo lepší,takže výsledek se musel dostavit. Celkový dojem mužstva nemůže být lepší než jen průměrný. Omluva všem TOP hráčům ročníku 1998,kteří jsou díky tomuto systému momentálně mimo hru.
odpověděl(a)
a to by mě zajímalo, o které hráče se tedy jedná !? Píšeš naprosté bláboly a jde ti jen o to, abys anonymně urážel !
odpověděl(a)
leraK,proti tomu co se předvedlo na Hlinkovi je TOP hráč uplně každý. Tvůj kluk je určitě jeden z nich když už jsme u té anonymity. Nikdo nikoho neuraží tak buď rád,že tam kluka máš a nevyjadřuj se.
odpověděl(a)
Real: myslím, že taková slova jsou přehnaná. Mohl bych si taky myslet že mladý Reichel dostal nadstandardní icetime, nadstandardní PR, že nepodal/ většina nepodala ideální výkon, že tam mohli být dva, tři jiní útočníci, že to mohli trenéři jinak koučovat, ale psát, že lepší útočníky než je mladý Albi je potřeba zaříznout a do výběru nepozvat, jsou jen neopodstatněné bláboly.

Ve vyrovnaném! zápase se Švédskem stačilo ten první gól dát my a kritici by neměli o čem psát.
odpověděl(a)
leraK: uznávám,že jsou moje slova trochu přehnaná a že to co teď píšeš je vlastně pravda. Možná právě ty tři útočníci,kteří tam mohli a hlavně měli být, mohli být těmi rozdílovými hráči,díky kterým by zrovna zápas se Švédy(mimochodem nejslabší tým za posledních 10let i podle zámořských skautů),nebyl vyrovnaný,ale jednoznačný v náš prospěch. Nemám na mysli,že by ti tři hráči rozhodli ten daný zápas,ale třeba svojí hokejovostí(která tomuhle týmu opravdu chybí),by se jako celek mohl víc semknout a byl víc tvárnější. Takhle to bylo ve všech lajnách jen o bojovnosti a ta je málo na dnešní moderní hokej. Naopak třeba i s těma třema jinýma útočníkama,by se mohlo prohrát,ale věřím,že pokud by tam bylo vidět,že byla dána šance opravdu těm nejlepším tak i kritici by to uznali. Ten tým je opravdu jen průměrný a z toho se pan Reichel po dvou letech "své práce"prostě nevymluví. Má samozřejmě právo si vybrat tým podle svých představ,ale taky by za něj měl nést zodpovědnost.
odpověděl(a)
jo, teď už bych s tebou souhlasil :)
, Hokejové léto odpovědět
http://sport5.cz/detail/hokejove-leto-2015-12-1122/?aso=-1&page=1
odpověděl(a)
Rozhovor pana Reichela na Sport5. Tenhle tým si prošel nějakým vývojem proto jsou tady teď tyhle kluci,akorát tomu chybí jen,že jenom tenhle tým si prošel nějakým vývojem,proto tady ani jiní být nemůžou. A teď se do "jeho" protekčního základu,který byl k smíchu i zahraničním skautům, podle jeho slov další nominací dvaceti jiných kluků pokusí adepti prosadit,aby si třeba s hvězdama mohli nějaký ten turnaj v sezoně zahrát. Zápas proti o rok starším reprezentantům je opravdu vyborná šance a je jasné proč to Reichel takhle vymyslel. Nedej bože kdyby se tam někdo prosadil a dostal šanci si zahrát i s vyvolenýma tak rada pro něj,drž se vzadu,pokud bys svým výkonem předčil Kristianka pošupajdíš zpátky do náhradniků. Kristian je průměrný hráč a proto bude průměrné i tohle mužstvo když to je založené na téhle filozifii. Je to přece opora,viz Sport před turnajem a jak se jako opora prezentoval viděl celý narod v televizi. A jak dopadlo celé mužstvo je potvrzení toho jak to v tomhle ročníku funguje.
, Pro věčně nespokojené: odpovědět
Robert Reichel s kolegou Patrikem Augustou a manažerem Jiřím Lálou budou během sezony pečlivě sledovat jednotlivé ovečky. Zkusí vyjednat jejich start na přípravné akci v Kanadě, především pak na světovém šampionátu. "Ale musíme hledat i jiné hokejisty. Zmizí nám mnoho z těch, s nimiž jsme počítali do základu, nezbývá nic jiného, než otestovat další kandidáty. Třeba někdo z nich vyskočí," naznačuje Reichel. Osmnáctka si za několik dní dvakrát zahraje s reprezentací do 19 let, sestava bude úplně jiná. "Vezmeme členy širšího kádru, stejně tomu bude i na dalších akcích. V říjnu bychom doma měli dvakrát nastoupit proti Rusku, uvidíme, ale naše mužstvo bude možná až z poloviny jiné než teď v Břeclavi," uzavírá hlavní kouč..
http://www.hokej.cz/nejsme-spokojeni-rika-reichel-ztrati-hajka-valu-budika-a-dalsi-opory/5009354
odpověděl(a)
Kdybys neměl místo kudlubnu něco, co si dá dohromady tok byť malých informací, jistě bys věděl, že řeči o zkoušení širšího okruhu hráčů tenhle pán vedl vždycky a skutek utek. Teď mu podstatná část kádru zdrhne, tak to určitě neodehraje na 2 pětky. Šanci dostanou jiní, úžasné.
Krom toho, tenhle vzhledem k okolnostem asi zbytečný přátelák se už tady rozebíral (jak jste si neráčil všimnout). A názor, že by se mu na to daní měli vykašlat a impuls by klidně mohl přijít z klubů, je celkem relevantní. Byť tomu opravdu nevěřím.
odpověděl(a)
to czfanda: prostě ty si vždycky něco najdeš. Kyselo je moc kyselý, bramborák je moc bramborový...Tobě ten Reichel nějak leží v žaludku. Holt máš jinej postoj (takovej ten správňáckej)a zkušenosti na rozdávání. Můj tok myšlenek se rozhodně s tvým srovnávat nedá. To je holt marný...
odpověděl(a)
To není o vymýšlení a není to jenom o mně. Tady vám může x lidí, kteří mají o situaci třeba v Lit. evidentně větší přehled psát své zkušenosti, ale vy, který sedíte v kdojíjaké fotbalové vísce, hrající žu()pu, nevidíte jediný flíček. Můžou se tady psát stohy argumentů, aby jste vítězoslavně přišel s touhle srandou. Na vás je škoda času.
odpověděl(a)
Tak sis kopl, evidentne se ti ulevilo a muzes si dal hrat na ceskyho fandu z Trince.
odpověděl(a)
To chce klid
odpověděl(a)
Ja jsem v klidu. Ty delas ze vsech nymandy a vesnicky buliky. Asi vis proc...
odpověděl(a)
Tak si to tak neberte. Pravdou je, že ten přehled určitě nebudete mít, jak místní lidé. Jestli jo, klobouk dolů.
odpověděl(a)
Hlavně že je spokojen se synátorem 5 . Který tam hrál prd 5
, - odpovědět
Český hokej jde do kytek. Co si myslet o morálce lidí, kteří jako je Král šéf svazu má kluka v repre a dnes čilou náhodou je v Kometě na hostování, kde nyní kraluje Alois? Reichel s Augustou a jejich krev? K pláči! Co uzavření soutěže a následné rozšíření u junků??? Ščerban a Augusta!!! To je motivační? Růžička a sponzorský dar na posilovnu cesta z trezoru ze Slavie vráceno z účtu manželky??? To je normální??? A to jsou jen příklady z medii to kdyby se veřejnost ještě dozvěděla jak to chodí v jednotlivých klubech to by čubrněla 5.
Přeji českému hokeji hodně kvalitních trenérů. Trenér by měl být kamarád, přísný učitel a psycholog co bere alespoň 50 tisíc, ale to je u nás utopie, proto jsme rádi, že se najdou v uvozovkách srdcaři co to dělají za pár kaček a zadarmo...
odpověděl(a)
Je to v řiti :-), co jiného na to říci.
, - odpovědět
Celkem me zarazi nazory lidi,kteri maji evidentne o litvinovskem hokeji nejake povedomi.Jestli je to opravdu tak, jak pisou,tak mi to od Reichela prijde fakt dost drsny.Jeste nedavno totiz do medii prohlasoval,jak je pro nej dulezity v prvni rade vzdelani kluka a jestli k tomu bude jeste dobrej hokejista, tak je to takovej prijemnej bonus.Tak hold asi kluk nebude buhvi jakej Einstein a muselo se nakonec vsadit na tu sportovni cestu.Smutny je,ze on to zatim neni ani kdovijakej hokejovej genius a musi se na tu pilu tlacit o to vic.Na druhou stranu v kolektivnim sportu tohle byla vzdycky praxe bezna,tak co se vlastne divime. A uprimne si priznejte sami sobe vsichni co kritizujete, jak by ste se v te situaci chovali vy sami. Ja uz sem to udelal a asi by ste me nepochvalili,stejne jako mnozi nechvalime Reichela s Ruzickou 1
, Počet gólů odpovědět
Problém je, že tady se repre bere jako předváděčka před skauty a počátají se jen góly. Jenže hokej je o kombinaci, obraně a útoku. Kčemu je útočník co absolutně nebrání a stojí ma modré ... dá 2 góly a svou absencí v obraně v útoku obdrží 4 góly.

Nebo centr, který má mít více asistencí a místo toho je koncovým hráčem a nahrazuje křídla a tím je vyřazuje.

Reichl vůbec neměl na 1 útok a už vůbec ne na centra v prvním útoku. Jenže tam byl papínek a ten by neunesl, když by kluka sesadil. Je to komedie ...., která také měla tregický výsledek.
, Škoda námahy odpovědět
kolovrátek..
, odborník odpovědět
Naprosto souhlasím se Sparťanem!!! Né hráči ale kluby daných pozvaných hráčů by měli už zasáhnout!! Naprosto zbytečná akce!!! Kluby by měli své hráče omluvit z této akce a to už z mnoha důvodů. Většinou pozvaní hráči jsou lídry svých týmů a jistě mi dáte za pravdu takovéto rádoby přáteláky jsou jen o zranění atd..Dále každý trenér,v tuto dobu má nasmlouvány své přáteláky a chce mít své ovečky pohromadě. Většina začíná cca za 14 dní!!!
Jinak dále vidím vše jak napsal Sparťan!!! Pozvaní hráči jsou jen kompars pro U19 a pak končí!! Jinak MOJAC já mám pocit,že ty jsi sám trenér REICHEL!!! Jestli ne tak ti jde jen o to zde slušný lidi nasrat!!!
, Mojac odpovědět
Clovece, dlouho jsem si myslel, ze jsi jenom normalni blb a idiot, ale cim vic te tady sleduji, tim prichazim k nazoru, ze jsi asi placenym trollem svazu, pokud nejsi rovnou Lenerem, ktery ma podobne debilni kecy jako ty...
, Zápas U18 - U19 odpovědět
Tak pan Reichel udělal opět gesto! K zápasu proti o rok starším reprezentantům povolal čekatele,aby se mohli ukázat v co nejlepším světle. Ideální způsob jak je hned ze začátku sezony zadupat do země a zpátky do reality tohoto ročníku a pro sebe,aby měl argumenty,že na to ti kluci nemají. To se jeho vyvoleným ovečkám nepoštěstilo za celé dva roky kromě zoufalých Rakušanů U17 kdysi v Salzburgu,aby se ukázali proti o rok starším. Opět jasná ukázka jaké jsou v tomto ročníku podmínky pro chtěné a nechtěné. Bylo by totiž od věci vzít tenhle tým na nějaký turnaj třeba čtyř nebo pěti. Jenže to by byl pro pana Reichela asi hodně nudný turnaj bez synáčka a jeho kamarádů. Myslím,že bude rád když přežije tyhle tři dny v Roudnici a pojede si dál svoje. Se vzkazem,"rodiče mlčte,šanci vaši kluci dostali"!!!!
odpověděl(a)
Já se divím, že mu tam na to jdou. Byla by sranda, když by mu na tu akci nikdo nepřišel a on by tam sedě sám s veřejným vzkazem, proč tam chodit, kdž to je jen divadlo. Spíš se divím, proč neudělá zápas jeho U18 se synáčkem, proti těm, které zvě proti starší U19.

Možná to je tréninkový kompars pro U19.
odpověděl(a)
trener,tak teď si uhodil hřebíček na hlavičku!!!! To by mohl být hodně zajímavý zápas. Nechce asi další ostudu:-). Ne přesněji,pokud by je čekatelé porazili tak už je nepozve nikdy!!:-).
odpověděl(a)
to Spartan: typický ukřivděný rodič, na jehož synka se zapomnělo. Jak už tady psal Jehla, repre není pro každého. Tak to bylo, je a bude. Jestli to dělá Reichel blbě nebo dobře to vám rodičům může být úplně šumák. Raději místo nadávek a ukřivděných řečí dohlídněte ať kluk maká. Třeba se jednou dočká a třeba ne. Hokej není jediná věc na světě.
odpověděl(a)
Spartan: Ale ono to je take o hrdosti hráčů a jejich rodin. Bylo by pro mě pod úroveň někomu dělat tréninkový kompars a zdokonalovat ty jejich protekčáky.

Jinak Mojac má v tom pravdu, hokej není pro každého a repre není jediná cesta za hokejem. Každý také nemůže v USA studovat ty nejlepší univerzity i když je nejchytřejší.
odpověděl(a)
Mojac: Tak to je hodně drsně postavené na hlavu!!! Taky by se Vám líbilo kdyby Vám v práci řekli to co vy tady těm klukům? Choďte do práce, makejte a možná výplatu dostanete a možná ne!
Jasně kluci za to neberou peníze, ale za každou práci má přijít odměna a pro ty kluky je odměnou např. právě ta reprezentace. Hokej sice není jediná věc na světě, ale proč by jinak na sobě měli makat??
odpověděl(a)
Jitko: A kdo má rozhodnout, že toto dítě zapadá do týmu a toto ne a že se hodí do koncepce trenéra a herního sytému? Trenér nebo rodič? Myslím že trenér!

Jediné k čemu mám výhrady je, že v U18 je systém otec a syn a samozřejmě otec jako trenér nemůže být objektivní a pro svůj zájem klidně potopí všechny talenty, které ohrožují jeho syna. Mě osobně z tohoto je na zvracení ....

Výběr hráčů má být na trenérech a ti mají ale nést odpovědnost za výsledek, neuděláš ho tak letíš ... Jenže ze státních peněz to je asi jedno jak co dopadne 5. Jenže Reichlů je tady tolik, že to bude v ... každý rok 5 , když se nezmění systém.
odpověděl(a)
Pravdu máte v tom, že případný zápas U18 jakože pernamentně nominovaných k zápasům proti "dalším v řadě" by možná o něčem napověděl. Minimálně by se zjistilo, že vybrat těch 22 kluků k dalšímu zápasu je skutečně těžší než vypadá, protože jsou na tom výkonostně hodně podobně. Ale myslím si, že soutěžní období-sezona je tak dlouhá, že se nikdo nevyvaruje poklesu formy. Zřejmě až na stávajících 15 opor U18....Ty mají výkonnost od U16 vrcholovou....Pak je tedy vše v pořádku,odehrajem zápas proti U19 v Roudnici a uvidíme...
odpověděl(a)
to Jitka: vy si skutečně myslíte, že hokej by pro ty kluky měla být práce? Že jako za poctivou dřinu MUSÍ přijít ohodnocení v podobě repre pozvánky? Pokud si toto myslí více rodičů, potom lituju každého trenéra mládežnického hokeje.

Něco vám Jitko prozradím. On totiž existuje něco jako talent anebo předpoklady, dispozice pro každý daný sport. Zkušený hráč anebo trenér toto pozná na tuty kolem 15 roku mladého hráče. Pokud bychom měli systém, který tady navrhujete potom bychom nikdy neměli žádné Lály, Ručinské, Martince apod. Měli bychom pouze roboty, kteří se snaží hrát hokej bez invence a nápadu ale za to za odměnu.
odpověděl(a)
Tohle už začíná být na hodně smajlíků. Zkušený trenér určitě něco pozná, ale měl by ty hráče v prvé řadě vůbec vidět, pak toho moc nepozná. To bych navrhoval v prvé řadě:)
A kolikrát se musí opakovat argument s poklesem formy u takto mladých hráčů, které se údajně vyhýbá pouze zrovna vyvoleným Reichlovic hochům?
Jak to funguje v případě Lit. vám tady několikrát naznačili lidé, kteří znají tamní poměry. Dá se z toho leccos odvodit, ovšem vy jste papežštější než papež. A kdoví odkud toho víte nejvíc ze všech.
odpověděl(a)
Pro Mojac: Nevím, jestli jsi četl můj příspěvek níže. Znovu opakuji, že nejsem zhrzený rodič, ale pouze člověk znalý hokejových poměrů v Litvínově. Souhlasím s Tebou v jediném. Že byl Reichel skvělý hokejista. Ale tím to končí. Kdyby si totiž znal Litvínovské poměry, tak by jsi věděl, že Reichel je jako člověk totální arogantní hovado, o jeho úrovni vyjádřolvání a inteligenci se ani nebavím. Jediný, kdo ho v Litvínově uznává jako trenéra, jsou papaláši ve funkcích a jeho podržtašky. Jinak všichni dlouholetí Litvínovští trenéři o něm mluví jako o totálním blbovi, jak už po lidské stránce, tak hlavně po trenérské. Jak jsem psal, všichni vědí, že hokejista byl vynikající, ale to ještě není zárukou toho, že je dobrý trenér !!! A výsledky mluví za vše. Jenže Litvínov je klub, kde pro ty papaláše je Reichel pánbůh a vždycky bude. No a co se týká týmu, který trénuje. Vás by bavilo, kdyby Vám neustálo nějaký trenér nařizoval, že všechno musíte hrát na jeho syna a běda, jak to neuděláte. Tohle uděláte totiž pod jeho vedením párkrát a pak už se budete pomalu posunovat do zadní lajny, až nakonec nebude hrát vůbec. Celý mužstvo je znechucený z jeho chování a stylu trénování, tak jak to vede on. Však taky to, že málem sestoupili, hovoří za vše. Nejhorší je, že pan Reichel takhle hodně talentovaných kluků otráví a nakonec možná i z toho svého syna hokejistu udělá. Protože to, že mu dává tolik minut za zápas na ledě a vše se musí hrát na něho, aby sbíral body, tak to mu určitě neuškodí. A díky tomu, že hraje tolik minut za zápas, se možná i vyhraje a bude z něj alespoň hráč pro extraligu. O ostatní byť i lepší kluci a snaživější mají prostě smůlu, protože přesně v tomhle věku, když ten prostor na ledě nedostanou, tak se prostě nevyhrajou, takl jako jeho syn. Protože jedna věc, že můžou klidně trénovat navíc a makat jak šrouby, ale když ten prostor v zápase takový nedostanou, tak se nikdy nevyhrajou, jako se může vyhrát mladý Reichel. No a myslíte, že když to pod jeho vedením funguje takhle v Litvínově, že v repre je to jiný. To asi ne, že !!!
odpověděl(a)
Opravuji větu: Reichel je jako člověk totální arogantní hovado, o jeho úrovni vyjadřování a inteligenci se ani nebavím. Psal jsem narychlo v práci, takže se omlouvám za nějaké ty překlepy:)
odpověděl(a)
Mojacu Vy mi raději nic neprozrazujte. To co víte Vy, mi prozradí i dvanáctileté dítě a ještě na to bude mít zdravější pohled.
Trener: Cože? Tahle reakce je nějak mimo ne? Nic takového jsem ani nenaznačila.
odpověděl(a)
to Lemon: člověče já se ti divím. Vždyť tohle co popisuješ funguje už léta letoucí...Vyvolení budou vždycky, jestli se jmenují Reichel anebo Voženílek to je úplně jedno. Toto bude fungovat vždycky a je to součást každého sportu.
S tím jaký je Reichel člověk bych trochu brzdil, protože každý máme nějaký názor a jaký skutečně Reichel je, ví jenom pár lidí.
Ale i kdyby byl takový jak ho popisuješ, nic to nemění na tom co pro hokej v této republice udělal. Udělal toho mnohem víc než já anebo ty anebo spousty křiklounů tady v diskuzi.

To mě docela totiž vadí, jak spousta anonymních rádoby fanoušků dělá z takovýchto hokejistů úplné trotly a jako argument si berou JPP. A důvody jejich ukřivděnosti bývají často úplně směšné.
, pro Real odpovědět
Máte pravdu. Jen jsem uvedl pár hráčů,kteří mne momentálně napadli,učitě nejde o nějaké podsouvání. Mohl bych jich zde uvést třeba dvacet jmen, stejně bych na nějaké zapomněl. Sezona je dlouhá a vždy nastane období, kdy má někdo stoupající formu a někdo je v útlumu. Nicméně na to se tu zřejmě nehraje.
odpověděl(a)
Tak s tímhle musím naprosto souhlasit. A věřím,že ne jenom ja!!
odpověděl(a)
to Denis: ty Denisi o co ti jde? Chceš aby se tvůj kluk hokejem bavil anebo chceš mít doma druhýho Reichla. Tím, že vyjmenuješ možné hráče pro mládežnický nároďák jenom seješ vítr. Ostatní rodiče rudo před očima, že teda ten jejich syn se nikam nedostal a je třeba najít viníka a tím je samozřejmě trio Reichel, Lála, Augusta a ještě teda Lener. Ti všichni můžou za to, že ostatní synáčci se do repre nedostali...takový talenti. Myslíš, že v takovém Rusku anebo Švédsku se toto řeší a rodiče nadávají na jejich trenéry jací jsou to nýmandi?
odpověděl(a)
Jestli si myslíte, že ne, tak jste ještě naivnější než já 3
odpověděl(a)
To Jitka: vysvětlete mi paní Jitko proč rodiče dávají své děti na sport o kterém nemají ani páru, aby vzápětí nadávali na všechno a na všechny, kteří v tom sportu něco znamenají. Ke sportu patří i pokora, trpělivost a odříkání. A těmito výkřiky proti trenérům (hokejovým kapacitám) ty kluky jenom učíme vzpurnosti, svéhlavosti a zatvrzelosti.

K vaší odpovědi: Vy si skutečně myslíte, že pokud Kanaďani , Švédi anebo Rusy vyberou hráče do repre u18, takže ostatní rodiče budou nadávat, že jejich syn ´velký talent´ byl opomenut? Dovedete si představit, pokud by kanadskou repre do 18 let trénoval a vybíral tým složený z Yzermana, Lindrose a Esposita, že by si někdo z Kanaďanů dovolil otírat si o tyto hokejové velikány hubu? By všem ostatním byli jenom pro smích. To samé platí pro Švédy, Finy, Rusy, Němce, Švýcary apod.
odpověděl(a)
Mojaci,tohle už není možný 7 Nevěřím,že jseš tak hloupý abys obhajoval nesmysl stále dokola! Tebou vyjmenovaní pánové by jistě nepostupovali tak jak postupuje pan REICHEL. Tzn. udělal by nominaci podle aktuální formy. Ne že budou nominovat neustále 22 vyvolených.
Chápeš vůbec o jak strašnou a zásadní věc tady jde? Ne zhrzení rodiče,ale co ti hráči???!!!! Jestli si někdy dělal nějaký sport,ale o tom teď pochybuji,když trváš na nesmyslu a ještě to obhajuješ,tak jistě víš,nebo nevíš a tak ti to vysvětlím. I v mladších žácích se utvoří v každém týmu sama od sebe hierarchie,každý ví kdo a jak je pro tým prospěšný.Každý v kolektivu to vycítí uvidí a pozná. Jak potom vysvětlit klukům v pubertě,že se nedostal do nominace,ale ani do přípravného kempu,nejlepší hráč bodování? Že se tam točí neustále stejné tváře? Chápete,že to prostě není možné!!!
odpověděl(a)
to Kvas: člověče mluvíme o kolektivním sportu a tam jsou prostě jiná pravidla než ve sportu individuálním. Každý tým ať hokejový, fotbalový, ať kanadský anebo ruský není seskládaný z těch nejlepších hráčů co jsou k dispozici. A to z mnoha důvodů a zejména priorit, které urči TRENÉR nikoliv divák anebo nedej bože rodič. Chápeš to už?
odpověděl(a)
Mojac ty koko..,jak může trenér vědět,že mu hráč nezapadá do koncepce,když ho neviděl?
Pokud jsi ženaty,tak tě tvoje musela nafasovat,protože nevěřím,že si tě vybrala.
odpověděl(a)
to realista: jak můžeš tvrdit že někdo z trojice Reichel, Augusta, Lála nikdy tvého koně neviděl. Ty jsi všude byl s Reichlem a ostatními, že toto víš?
Pokud je onen neuznalý talent tvůj syn, dej ho do Švédska jak ti tady radí ostatní anebo kamkoliv jinde a budeš mít lehčí spaní.
odpověděl(a)
pro Mojac-II
a Vy jste snad někoho z této trojice potkal při zápasech staršího dorostu ?
Neřešíme přece jeden turnaj, kdy mužstvo mladých hráčů obsadilo 6.místo. Může se stát, že tio byl jen turnaj. který se zkrátka nepovedl, ať už tlakem či nervozitou hráčů, ale taky to může být vyústění tříleté práce trenérů u tohoto výběru. Vždyť se podívejte zpětně, kolik hráčů se za tu dobu v "ostrých" mezistátních zápasech v týmu vystřídalo ? Vše je hráno víceméně na 15 lidí ! Proč tedy u "17" trenér Arnošt vystřídal v zápasech desítky různých hráčů, dělá kempy zvlášť pro českou i moravskou stranu, absolvuje jako divák zápasy ? To je přece naprosto rozdílné oproti U16-U18 kdy tyto kategorie vede v tahu p.Reichl.
odpověděl(a)
Denis: přesně. Jak jsem četl rozhovor s Arnoštem, tak to je jiné kafe. A hlavně to i jinak dělá. Ne tohle vy..bávání s hráči, kdy se dostanou na špíl se staršími kluky, aby se jakože neřeklo a tím to končí.
odpověděl(a)
Mojaci promiň,ale je to s tebou marný! Prostě nechceš slyšet argumentaci. Jseš jak malé děcko,které drží v ruce modrou lopatku a všem okolo hystericky říká,že je červená. Je to ztráta času tady v tom vlákně na tebe reagovat.........
odpověděl(a)
Denis: Na 15 hráčů ? Stačí si projít nominace a zřejmě dojdeš k překvapivému číslu ! Za 2 sezóny a Hlinku hrálo v tomto výběru 6 brankářů, 16 obránců a 28 útočníků !
odpověděl(a)
Vy fakt věříte, že ve všech těch státech nejsou žádní rodiče co by repre výběry kritizovali???? Tomu jako fakt věříte??? Lidi jsou všude stejní!!
odpověděl(a)
No prosím! V novém článku pan Zacha zmiňuje jaké měli rodiče reakce, když v Kanadě Roya trénoval své syny. Je totálně naivní si myslet, že jinde to není stejné jako u nás!
odpověděl(a)
leraK: nebudu se pitvat v jednotlivých výběrech. Jestli jsou tyhle čísla pravdivá, věřím, že naběhla právě kvůli nějakým přáteláčkům. Reichel bere furt to samé. A stačí se podívat na hodnocení juniora očima skautů v dalším z článků na tomto webu.
V souvislosti s touhle debatou mne pobavila malá souvislost. Chodím si počíst i na hokej.sk a tam vystupuje nick robert_reichel ® . Ten člověk má evidentně celkem o hokeji přehled, ví o jednotlivých hráčích v ročnících atd. K p. Reichelovi vzhledem k nicku asi netrpí nevraživostí a tak mne velmi pobavila jeho reakce k děni na turnaji I. Hlinky:

Za Roberta je repre jen o kamarádech a rodině.

5 5 5
odpověděl(a)
Nevím co lze považovat za přátelák a co ne, ale počet hráčů je z utkání. Žádné tréninkové kempy.
odpověděl(a)
Určitě jsou nějaké turnaje, kde jsou většinou ostatní ze silné evr. čtyřky. Pak jsou přípravné zápasy třeba se SVK a to jsou spíš takové přáteláčky.
A hlavně, na způsob fungování ukazuje spíš celý ten systém-mám tam kluka, dejte mi ještě jednou ten výběr, byť jsem napoprvé vyhořel-budu ho tlačit co se dá a polibte mi _I_.
, nezávisle odpovědět
Zdravím,
p.Reichla jsem si jako hokejisty vážil za to,co pro ČR na ledě udělal, ale jako trenér,dle mého názoru zklamal. Varováním již měla být jeho rezignace u ročníku 96 v "16" již po pár měsících. Za dva roky mu ji svaz dá znovu a a aby toho nebylo málo tak ne na dva roky,jak je běžným zvykem na ČSLH, ale prodlouží mu to dále a možná to tak bude pokračovat pořád. Za jeho 3 roky práce na turnaje jezdili jen ti stejní, na jednodenní kempy nominoval hráče jiné,nicméně v "ostrých zápasech" jim příležitost nedal.Za celou dobu dokázal porazit několikrát Švýcarsko (ale i prohrát) jednou Finsko, ale o bilanci s Ruskem a jeho skore snad ani mluvit nebudem. Ale ani to pro něj nebyl důvod k tomu, aby svou "osvědčenou sestavu" změnil a dal šanci ostatním hráčům, kteří tak dychtivě otevírají každý soubor vydané pozvánky a potom jen zklamaně kroutí hlavou - žádná změna, zase ti stejní.
Přitom jsou tu hráči pernamentně opomíjení jako Stuchlík z Opavy, Havránek a Hasoň z Brna,Krejčiřík ze Zlína a mnozí další šikovní hráči kvalitavně minimálně na stejné úrovni !!! Jenže šanci v zápase prostě nedostanou. I trenér A mužstva absolvoval s národním týmem sezonu v obměněných sestavách. Je to škoda pro celý český hokej. Výsledky nemáme a ani nevychováváme. Což je škoda. A šéftrenér mládeže ? Myslíte si že odvolá od mládeže člena síně slávy, kapitána olympijských vítězů a mistrů světa ?
Myslel jsem si, když byl tehdy p.Reichl jmenován trenérem "16", že to vše bude čisté a že bude rozhodovat výkon na ledě. Jak se ti opomíjení kluci mají motivovat, když jsou takhle přehlížení ? Nebo jste někdy potkal p.Reichla či p.Augusty na soutěžním zápase, jak sleduje případné adepty národního mužstva ? Oba trénují ve svých klubech o kategorii výš. Jeden málem sestoupil a druhého zachránilo rozšíření a uzavření soutěže.....Je to v pořádku ???
odpověděl(a)
Pane "Denis" Krejčiřík,máte samozřejmě pravdu,ale buďte opatrný v konkrétním jmenování hráčů. Pokud tady někdo pomluví někoho z jeho vyvolených jak už zde níže zaznělo(Havelka,Kačírek,Kurovský,Karafiát atd) tak o to víc je bude chtít podržet a dokázat svoji pravdu a pokud mu budete někoho podsouvat tak jak konkrétně píšete a i když to může být pravda o to víc si je pak vychutná a při první příležitosti potopí,aby dokázal,že tam stejně nepatří.
odpověděl(a)
Věřte mi,mohli by vám tady v Litvínově vyprávět
odpověděl(a)
Koukám trošku strach v hokeji panuje :-). Většina se krčí, bojí a doufá. A nakonec? Nic, jejich dítě skončí.
, Dotazník odpovědět
Vážení rodiče, napište klub, kde není dítě trenéra, nebo hokejisty v 1 útoku, které není ostaršováno a nehraje přesilovky a oslabení a nemá více času na ledě a účelně mu nejsou dávány lepší spoluhráči na nahrávku a herní podmínky.

Reichel, Ružička a další, jen jedou podle modelu Gudase, Zbořila, atd.... Prostě pokud necháte průměrného hráče hrát na úkor všech hráčů, nakonec se Vám podaří vychovat lepšího hráče než ty talentované, jejichž činnost na úkor svého dítka trenér omezuje.

Já myslím, že to je docela logická rovnice a šance se prosadit v hokeji. Prostě aby Vaše dítko mělo šanci, musíte 10x více dřít, aby se nakonec ono dítko obešelo bez průměrných hráčů vedle seb a dokázal se prosadit stůj co stůj a daleko menším ICE timem.
, Hráč vs. Trenér odpovědět
Bohužel se zapomíná, že ne vždy dobrý hráč bude a musí být dobrým trenérem. Zacha starší nikdy hokej nehrál a přesto vychoval hráče, který dnes má hrát NHL a byl 6 v draftu. A o tom to je, tady si každý hráč myslí, že má patent na rozum, jenže o trénovaní mají více co říci ti co tyto top hráče tvoří a ne hráč samotný.

Ani Jágr nemusí být dobrým trenérem, např. Žemlička pohořel jako trenér ..., Růžička vychoval průměrnéhé hokejistu a nebýt otce, tak hraje II. ligu.

A jestli měl Reichl takové výsledkys Juniorkou, jak se tady píše, tak to je hodně smunté, že dělá repre trenéra.
, - odpovědět
Real odpověděl(a) (18.8.2015 16:09)
Trenér otec,strýc, Jihlava spadla s juniorkou,Litvínov se jen tak tak zachránil a oba pánové u toho,na Hlinkovi ostuda!!!! Co víc k tomu dodat!!!! To nemůže fungovat!! Pánové jsou slavní a úspěšní tak vlastně proč ne?!!
, odborník odpovědět
Halóóó,MOJAC!!! Mám dotaz!! Nevíš jak jsou spokojeni rodiče atd.v Litvínově s prací pana
trenéra Reichla když trénoval starší dorost a teď juniorku?? Ty všechno víš a znáš tak nám
prosímtě napiš jak tam jsou sním spokojeni!!! To,že málem spadl s juniorkou? To už tu zaznělo!! Slyšel jsi taky o letácích po celém Litvínově,mládežnický hokej atd……????
, Hokejová vazba otec... odpovědět
Kombinace otec trenér a syn je tady zažítá až až, je to skoro v každém klubu na ledě. Růžička ukázal, jak lze všude brát syna a Reichel a spol. už to jen opakují, neboť vědí že to projde. Mimo jiné, nemít Reichel syna, žádná repre ho nezajímá jako trenéra.

Až se sejde více známých otců trenérů, tak bude repre vypadat srandovně ... bude tam 5 otců trénérů, 5 otců asistentů a jejich 10 dětí a ty se budou hádat, kdo v jakém utoku bude.

Nevím proč se ještě tak neděje v politice, kdy otec ministr si jako náměstky zaměstná své děti, manželku, případně vnuky a vnučky, atd... Třeba to brzo okopírují :-).

Ať se dělají v repre co chtějí, stejně jejich výsledky jsou průměrné. Jen mě mrzí, že to má daleko do sportu .... pravidlo FairPlay a soutěživosti.
odpověděl(a)
Tak teď jsem málem vykuckal kafe, samozřejmě, že se to děje všude, v politice, v umění, ve firmách, v životě.

Mám už i tu zkušenost z klubu kde se sešlo šest "tatínků trenérů" a postupně vyštípali všechny ostatní děti z ročníku. A pak se divili, že je v klubu málo dětí a odešli jinam. To je koloběh života.

Přerušit se to dá jedině když tu práci bude chtít dělat dobře nějaký méně úplatný a více zásadový "netatínek". Nějaké naše pláče na internetu to nevyřeší.
, mojac odpovědět
A proc ty si vlastne nevyberes jiny sport, kde bys ukazal svuj metodicky talent? Tady ti asi 15 lidi (vcetne zen) dava zasvecene najevo, ze hokejovemu prostredi nerozumis ani za mak a ty tady tvrdosijne obhajujes nejsprostejsi vztah, ktery muze ve sportu nastat, otec-trener / syn-hrac, povyseno na reprezentacni uroven. I kdyby stari Reichl s Najmanem jako treneri nekdy neco dokazali (nikdy nic, loni oba se svymi juniorkami malem spadli do 1. ligy) a kdyby mladi Reichl s Najmanem nebyli pouze prumernymi hraci, tento vztah je neobhajitelny. A ty se, mojaci, zamysli nad svym moralnim a etickym profilem, pripadne nad svym IQ, pokud to nechapes. Kazdopadne mezi hokejovou verejnosti ses jiz znemoznil dost, zkus to o dum dal, na florbalu je jeste misto...
odpověděl(a)
Jsem chtel samozrejme napsat "stari Reichl s Augustou..."

Strana:  1 2   další »

KAMEVÉDA



Facebook Kamevéda

Používáte socilní síť Facebook? Pokud ano sledujte stránku Kamevéda! fb

Sponzoři

Aqueko2.jpg

DrillBook

Informace o DrillBook, jak objednat a slevový kod najdete v článku (stačí kliknout na obrázek)
drillbook

Náhodný obrázek

trenink4.11.jpg

Reklama