Kamevéda

Menu

Odkazy

Uživatel

Počítadlo

Reklama

Kategorie: Domů

Jak se vám líbí nový kabát hokejového svazu?

 

25.6.2018

 

Určitě bychom měli dohánět svět, s tím lze souhlasit. Neškodilo by ale víc upřímnosti. Samozřejmě jde v prvé řadě o peníze, o lepší ošetření autorských práv a společně s tím také o větší příliv do pokladny za nové dresy a další reklamní předměty. Svaz spoléhá na to, že s touto změnou přinutí všichny fandy zakoupit si nové. A protože na nové logo má dokonale ošetřena autorská práva, penízky se nebudou kutálet jinam.

Spolu s informacemi, že v roce 2023 bude vedle Česka kandidovat na uspořádání MS také Rusko, které určitě bude velice silným a vlivným sokem, vedení hokeje už zřejmě dopředu počítá s tím, že by se další velký příliv peněz do pokladny mohl o něco zpozdit a tudíž je třeba vytvořit nové zdroje. A toto má být jedním z nich.

Skutečný problém je jinde !

Podle vedení svazu jsme byli jediní z šestice předních hokejových zemí, kdo svoje aotorská práva nedržel pevně v ruce. Podotknul bych, že těmto pánům už deset let mnohem méně vadí naše podobná ojedinělost způsobená tabulkovým řádem - což na rozdíl od dresů představuje skutečný problém po celá desetiletí hatící výchovu hokejových talentů. Toto je opravdovým prokletím našeho hokeje. Zatímco tabulky  degradují výchovný proces, celý český hokej a vzájemné vztahy lidí působících v různých rolích uvnitř tohoto sportu, dresy sice mohou být jiné, opatřeny novým logem, ale samy o sobě opravdovou změnu a nový vítr přinést nemohou. To všichni víme, proto odmítněme snahy přesvědčit veřejnost, že tomu může být naopak.

Opět jsme tedy svědky toho, že hledáme ztracenou peněženku pod světlem u hospody, kde je dobře vidět a hezky se nám to hledá, přestože všichni víme, že jsme ji ztratili o půl kilometru dál v tmavé zátočině u lesa. Ale to myslím není nic nového.

Pro vedení hokeje tato lekce představuje informaci, že nejen rebelové uvnitř, ale už také veřejnost a řada významných hráčů ztrácí důvěru a trpělivost.

Hokejová veřejnost dala opět zřetelně najevo, že k tomu, co vytváří vedení hokeje, už dávno nevzhlíží s posvátnou úctou, ale naopak velice podezřívavě až kriticky. Přesto jsem toho názoru, že bychom se neměli nechat zavléct do jakéhosi mediálního souboje o logo, protože jedním z vedlejších cílů této kampaně je odvedení pozornosti od skutečných problémů, k jejichž řešení musí všichni, komu je český hokej drahý, neustále a tvrdě, podle svých možností, napřít své veškeré síly. Protože jak vidíme, vedení našeho hokeje není schopno sáhnout ke skutečně smysluplným ozdravným systémovým krokům, které by celému vývoji daly hlavu i patu - tedy skutečnou naději do budoucna.

Pavel Zacha

print Formát pro tisk

Komentáře rss

Přidat komentář >

, Přesně odpovědět
Důvod se dá pochopit, nic to ale neřeší. Spíš to odvádí pozornost od problémů a dokazuje to, ze jsou schopni radikálních změn, ale výhradně výměnou za peníze, ne za zlepšení podmínek a s obvody!
, Chudák Eliáš... odpovědět
...se vrátí z ameriky a oni ho využijí zrovna na takovou blbost. 6
odpověděl(a)
On je pro ně výhra v loterii. Bude jim dělat maskota a krýt všechny ty kokotiny co tam dělají.On se chce zapojit, ale zatím nepochopil, že ho zneužívají....

KAMEVÉDA



Facebook Kamevéda

Používáte socilní síť Facebook? Pokud ano sledujte stránku Kamevéda! fb

Sponzoři

Agados2.jpg

DrillBook

Informace o DrillBook, jak objednat a slevový kod najdete v článku (stačí kliknout na obrázek)
drillbook

Náhodný obrázek

Vanoce2009.jpg

Reklama