Kamevéda

Menu

Odkazy

Uživatel

Počítadlo

Reklama

Kategorie: Domů

Kanada - Česko ?

4.1.2018

Filip Pešán to vzal za správný konec prohlášením, že má recept, jak porazit Kanadu.

 

Vstoupil tak do série vyjádření hráčů, že chceme Kanadu potrápit. Ono to zní podobně.

Potrápit a porazit začíná stejně, ale vyznívá to významově diametrálně odlišně. Když chcete někoho potrápit, ale nakonec stejně prohrát, není to to samé, jako když jdete soupeře porazit. Otevíráte si alibisticky dvířka pro neúspěch. Pešán správně vycítil, že tohle je třeba odmítnout a zvolit jiný postoj. Taktiku, při které můžete v případě úspěchu získat maximální bonus, a on to ví. Tak proč to nezkusit?

Podle mého názoru je pravděpodobnost tak 30 až 35 procent, že nás Kanada jednoznačně přejede o tři a více branek s tím, že v závěru se bude jen z povinnosti dohrávat. Stačí, aby se jim vydařil úvodní tlak, brankář udělal jednu chybičku....

Kanaďané jsou nepříjemní v tom, že umí finální fázi - na rozdíl od Finů. Jsou schopni dát z ničeho gól, Finové spalovali jasné šance jako na běžícím páse.

Česká šance je v tom, abychom dovedli Kanadu do poloviny zápasu za stavu, který bude stále vyrovnaný. Pokud se to podaří, jejich dominance dostane trhliny a začnou být hratelní. Ale oni to vědí a proto vrhnou všechny síly do první části zápasu, aby nás včas zlomili.

Jsem zvědav, zda můžeme mít takové obrovské štěstí dva zápasy po sobě. Víc bych věřil tomu, že proti Finům jsme uplatili Boha a zadlužili se na dalších "X" let, a že podobný scénář není možné zopakovat dvakrát po sobě.

Jediné, co by mohlo síly vyvážit, by byl stav, kdy by naši kluci nastupovali v sebevědomém tranzu, o což se možná pokusí. To by mohla být cesta, jak smazat rozdíl.

Asi to dnes budu sledovat. Kanada - Česko začíná ve 2.00, ve 2.30 začíná zápas Dalasu proti New Jersey, takže to můžu vzít při jednom.Plačící

A jak to dneska vidíte Vy?

Pavel Zacha dnes nastoupí ke svému 104. zápasu NHL.

 

3.1.2018

Velká gratulace hráčům, dokázali změnit zaběhnutý průběh MS20, který už pomalu představoval tradici. I tentokrát měli Češi blízko k vyřazení, ale líbilo se mi, že měli víru, odvážného trenéra, a hlavně naprosto zblázněného golmana, který to všechno rozhodl. Bez něj by vše dopadlo stejně jako v minulosti.

Zápas ukázal, že finský hokej se ubírá trochu jiným směrem, než ten náš, a dokáže připravit mnohem lépe atleticky a technicky připravené hráče pro současný moderní - hlavně zámořský hokej. Podle mého názoru dojeli Finové na jediný nedostatek, menší kvalitu zakončení v prostoru před bránou, zatímco ve zbývajícím prostoru dominovali. Skoro šedesát střel na bránu, nebo čtrnáct střel za deset minut na Kořenáře, to je hrozné a teoreticky takový zápas snad ani nejde vyhrát. Ale tomuto týmu se takový kousek povedl a prolomil tím zapovězený svět zvaný semifinále.

Podobným způsobem jsme vyhrávali poslední mistrovství světa dospělých, kdy jsme vždy potřebovali mít zázrak v bráně. Toto byl podobný případ. Když Filip Pešán odvolal Kořenáře víc než tři minuty před koncem, zůstal jsem v šoku, protože takovou odvahu jsem u našich trenérů dlouho neviděl. Vyšlo to, jako by to sám Bůh řídil. Finové dvakrát chtěli udržet vedení a zkušeně to dohrát, naši dvakrát vyrovnali, takže nakonec rozhodla větší kvalita brankáře. Luukkonen při nájezdech až nepochopitelně zajížděl celý do brány i s pukem, jakoby hrál s námi. 

Výsledkově si Češi po dlouhé době vedou skutečně skvěle, toto mistrovství už bude z našeho pohledu hodnoceno v každém případě jen jako velký úspěch. Klukům to určitě pomůže v další kariéře a to jim přeju.

Ale medaile visí stále hodně vysoko. Čeká nás zápas pravdy s Kanadou.

Mizerné návštěvy na MS, to je velká kaňka pro celý šampionát. Všichni účastníci budou mít mnohem menší zážitek. Za moře se jezdilo kromě jiného za skvělými diváky a plnými stadiony. Sice se vždycky část českého týmu v tom prostředí rozklepala a také z toho důvodu selhala, doma nikdy nic podobného mladí hráči nezažili, ale byl to pro ně i tak zážitek na celý život. Tentokrát nebyli pod podobným tlakem, o to byli úspěšnější.

V pátek snad konečně i na Čechy přijde hodně lidí a bude atmosféra jak má být.

https://www.sport.cz/hokej/reprezentace/clanek/948092-obrovsky-sok-a-zklamani-cesi-dohnali-finy-k-placi-zamori-opevuje-zadinu.html#hp-sez

 

Velké Meziříčí 2.1.2018

Tak už opět z Česka zdravím všechny v sotva nakousnutém roce 2018 a věřím, že se budou dít jen věci, které se nám budou dobře číst. Začít by mohli už naši junioři dneska proti Finsku, zdá se, že by bylo možné prolomit roky začarované prokletí čtvrtfinále a postoupit. Šance je podle mě tak 45 ku 55, což je z hlediska pravděpodobnosti vysoce reálné. Při troše štěstí může ve zbývající osmičce postoupit každý proti každému (viz. příklad Slovenska), tak proč by to nemělo konečně vyjít i nám.

Myslím si, že v posledních třech letech se zlepšila i péče o hráče ze strany kustodů a jejich poskytované péče. Pamatuji si ještě, když to třeba u šestnáctky nebo i osmnáctky byla doslova tragédie, chlapi si  jeli různé akce hlavně užít a o kluky se nikdo pořádně nestaral. U dvacítky jsou povahově dobří kustodi, pracanti, to je důležitý předpoklad funkčního mančaftu a v tom jsme dost dlouho hodně kulhali za ostatními.

V dnešním zápase by to chtělo hlavně odhodit vlastní zájmy a ego, je třeba myslet z 99% na vítězství. Když jsem se ještě pohyboval kolem mladých talentovaných hráčů, tak jsme si s trenéry vždycky říkali, že nastavení hráčů se lehce pozná podle toho, kolikrát během zápasu dojde při pronikání kolem obránce v útočném pásmu k pokusu o obhození o patičku brusle. Je to trik, který v podstatě hráči žádnou výhodu nepřinese, pouze se zvýší riziko ztráty kontroly puku a výhodné pozice pro střelu. Viděl jsem prozatím jeden náš zápas a musím říct, že těch nefunkčních parádiček tam na na můj vkus bylo až moc.

Vím, ono je to těžké, trenér chce kolektivní obětavý výkon, rodiče a agenti zase radí, aby se hráč choval tak, aby byl co nejvíc vidět, podržel si puk raději víc než míň a pokud možno si něco dovolil, něčím na sebe upozornil. Vždyť MS je tu kromě jiného také od toho, aby hráč získal nějaké body navíc u skautingu NHL.

Rozpačitý

MS dvacítek určitě nemůže být vypovídajícím měřením skutečné síly jednotlivých zemí, protože někde chybí ti nejlepší hráči. Když vidím, jak skvěle si jen v týmu Devils letos počíná jednička draftu, Švýcar Hirschier nebo Švéd Bratt, je zřejmé, že pokud by jenom tito dva hráči byli na MS20,výsledky i statistiky by určitě byly jiné. A podobných hráčů do dvaceti let je v NHL víc. Ale tak je tomu každý rok a hokejové velmoci dokážou z části i tyto špičkové jedince nahradit.

Hodně se za poslední roky napsalo a hlavně řeklo v hokejových kuloárech o mladém Reichlovi a jeho protěžování. Nemohu soudit, blíže ho neznám. Ale když jsem ho viděl v posledním zápase, docela se mi líbil. Hokejový určitě je a hrát hokej může, to je nesporné.

 

Jersey City 27.12.2017

O včerejší vítězství českého týmu jsem přišel, protože jsme byli ve stejné době na cestě z Bostonu do New Yorku. Jsem tedy odkázaný na Vaše postřehy a hodnocení ze zápasu - sem s nimi. V každém případě se klukům podařil skvělý kousek a musí se pokusit zaútočit na první místo ve skupině, které už dává reálnou 80% šanci na semifinále.

Velká gratulace celému týmu.

Teď to chce využít euforie v úvodu zápasu o první místo proti Švédsku, i když to je asi jednoznačně největším favoritem skupiny. Porazit Švédy, to už by způsobilo poprask.

Ale kdy jindy, když ne letos?Usmívající se

 

Co se týká změn, chtěl bych vyzvednout nový styl komunikace s hráči. Filip Pešán je koučem, který má zkušenosti a vazby na zámořský hokej. Ale nejen, že tam pobýval, ale také se něco naučil a něco pochytil. V minulosti neváhal cestovat po Kanadě a USA, navštěvovat své bývalé hráče nejen v NHL, ale také v CHL, což je u našich trenérů naprosto nový prvek, který zvlášť mladí hráči odloučení od svých domovů a bývalých vazeb velice ocení. Je to obrovský kontrast oproti nevraživé aroganci vůči krajánkům, který byl pro českou dvacítku typický ještě před několika roky.

Tohle vše jsou důležité prvky, které postupně mohou remodelovat český hokej, pokud definitivně převládnou a doplní je další kvalitativní změny.

 

http://2018.worldjunior.hockey/

http://2018.worldjunior.hockey/en/news/new-times-for-czechs/

 

Jersey City 21.12.2017

 

První z pouhých dvou přípravných zápasů Češi opravdu nezvládli, vysoká porážka prestiži českému mládežnickému hokeji nepřidá. Bylo vcelku logické i taktické, že trenér Pešán nepostavil největší týmové opory, zvlášť v případě, že o nominaci ještě nebylo jasno a hráči, kteří se o ni perou, logicky musí dostat prostor pro předvedení svého umění.

Na druhou stranu jsou k dispozici pouhé dva přípravné zápasy, hráči si musí zvyknout nejen na styl hokeje na úzkém kluzišti, ale také na sebe navzájem a na způsob hry, se kterým se na MS budou prezentovat. A k tomu všemu jeden jediný zápas v "ostré" sestavě nemusí stačit.

Vysoká prohra hraje roli v tom, jak na český tým a české hráče pohlížejí hokejoví odborníci, vůbec to ale nemusí znamenat nějakou paniku před prvním zápasem skupiny s Ruskem. Ten může vypadat uplně jinak a věřme, že kluci mají šanci Rusáky překvapit a tím zpochybnit krutou porážku s Kanadou.

Dostat devítku od sebevědomých Kanaďanů asi mrzí nejvíc kluky samotné. Mají kariéry před sebou a ukázat se v konfrontaci s Javorovým listem je vždy dobrý krok, který maličko zvyšuje naději hráče na budoucí angažmá v zámoří. Takový výsledek ale nic takového nezpůsobí, tohle kluky určitě mrzí. Zvlášť ty, kteří působí v CHL a rádi by se ukázali v úplně jiném světle.

Podle názorů českých skautů a agentů, kteří byli na zápase přítomni osobně, to prý z naší strany bylo hrozné. Doufejme, že další zápasy už budou o něčem jiném. Hráče to může sjednotit, už chápou, že mohou obstát jen s maximálním, obětavým a soustředěným výkonem, jinak není šance. 

Další zápas proti Finům může být velice důležitý pro psychiku. Pokud Finy porazíme, ostatní vůbec nebudou vědět, co od nás čekat. Pokud ne, po první brance od Rusů se tým může sesypat.

V každém případě je pro náš tým skvělé, že nemáme zámořské týmy ve skupině. Hrajeme jen proti Evropanům, z nichž někteří dostali dokonce příděl 14 branek. To činí naši cestu alespoň do čtvrtfinále jako reálnou.

 

print Formát pro tisk

Komentáře rss


, - odpovědět
Ve všech zápasech play off se ukázalo, že moderní herní pojetí tréninku mládeže je tou správnou cestou. Američani, kanaďané a finové jsou rychlejší v čtení hry, reakcích, kombinaci. To se nedá natrénovat izolovaných nácvikem dovedností a kondice. U nás teď všichni platí dětem specialisty na bruslení, střelbu, kondici, individuály jsou na všechno. Ok, lepší něco než nic, ale ... Sice jsme možná zlepšili techniku bruslení a tím schopnost stačit v přímých soubojích, ale to je jen zlomek toho, co hokejista potřebuje. Všichni úspěšní pochopili, že cesta k úspěchu vede přes komplexní herní cvičení, při kterých jsou hráči nuceni neustále v časové tísni reagovat na spoluhráče, protihráče, měnit směr, hledat řešení. To vše ve hře, tedy s čistou hlavou a plným zaujetím, nevědomě, podvědomě. Takto vede své trenéry metodicky US Hockey a výsledek pak můžeme vidět. Když necháme ty hráče jet závod s pukem i bez něj a uděláme závod ve střelbě, možná budeme rovnocenými soupeři. Ovšem když se začne hrát, naši mladí nestíhají, protože u nich není od malička rozvíjena hrou herní intuice, herní mozek a emoce. Místo hráčů se u nás vychovávají i díky poptávce nás, rodičů, cvičené opičky s dobrou izolovanou dovedností a kondicí, kterou ale není možné uplatnit při rychlé hře.
odpověděl(a)
to JardaX: určitě máš ve všem pravdu. Jenom by mě zajímalo, jak toho docílit. To co si popsal ví každý průměrný delfín na svazu. Otázka nezní co, ale jak.
odpověděl(a)
Byl jste se nekdy podivat v Cesku na klubovem treninku? Tak tam parkrat zajdete a nebudete se divit, ze rodice plati detem individualni treninky. Kdyz chci dobreho hudebnika, tak taky se to nenaucim v ZUS ce. Cest vyjimkam.
odpověděl(a)
Jak? Není to zas tak složité. Na trénincích víc herních cvičení a her na malém prostoru. Na suchu víc míčových her bez neustálého instruování. A my rodiče bychom měli klukům místo drahých individuálů, kde klukům někdo opravuje techniku a říká jim co mají dělat, dát radši dohromady partu nadšenců, pravidelně objednat led a nechat tam kluky na menší party hrát hokej bez instruování, bez tlaku, pro radost, když nám ty rybníky teď už nechtějí zamrzat. U spousty stadionů mají venku oplocené a zamčené plácky s brankama. Stačí je nechat přes den odemčené a brát tam kluky hromadně hodinu před, nebo po tréninku, ať si tam hrajou pozemák, nebo fotbálek. A nekecat jim do toho, nechat je tam bez trenérů, ať si to hrají po svém. Spontální hra je na ústupu, ale na ní stál vývoj našich dobrých generací a když čtu příběhy současných kanadských hvězd, i oni trávili spoustu času spontální hrou ve sklepě, na dvorku, nebo na ledě, když táta vlastnil halu :). Gaudreau, Kane, Toews, Mc David, ti všichni dokazují, že spousta času strávená kromě tréninku volným, spontálním hraním je pořád ten nejlepší trénink, který může hráč dostat. Dnes je to s ním sice složitější, ale mnohdy stačí malá iniciativa nás rodičů, aby jsme jim ji mohli dopřát i dnes.
odpověděl(a)
pro Jardu:Ale ano,jako sranda akce ok.To,ale z nikoho neudělá hokejistu světového formátu.Tu dělá jen konkurence a kvalitní trénink.Co máte z toho,když si kluci zahrajou bendec,když pak přijde na trénink a z 15 hráčů pořádně bruslí jen 2 a v juniorce hraje každý,kdo chodí na trénink.Potřebujete trénovat v maximální rychlosti se stejně dobrými hráči a kvalitními trenéry.Nic z toho tady není,tudíž nikdy nebudeme hrát hokej jako oni a to můžete s klukama běhat po plácku od rána do večera.Až vám mladý vyroste a něco si v hokeji prožijete,tak pochopíte jak jste byl naivní.Ostatně jako všichni,kteří začínali.Hodně štěstí.
odpověděl(a)
to JardaX: na papíře to není složité, v reálu velmi. I kdybychom dokázali všechny děti přesvědčit, aby hrály hokej a sportovaly, i kdyby tu existovalo stonásobně více ledových ploch, budeme mít velký problém udržet se v první šestce. Důvodem je neschopnost pochopit základní věc: každý nemůže být dobrý lékař a každý nemůže být dobrý hokejista. Bohužel v tomto územním prostoru je to pro mnoho existencí téměř něco nepochopitelného. A proto máme plno špatných lékařů a podprůměrných hokejistů. Výběr není přirozený a v nejbližší době určitě nebude.
odpověděl(a)
To realista -
Jako tradičně místo věcné diskuze reagujete jen na části bez kontextu tak, abyste mohl zas někomu uštědřit nějakou osobní invektivu a označit ho za naivu. Samozřejmě jste úmyslně přešel fakt, že tu volnou hru na ledě jsem jmenoval ne jako jediný, ale jako doplńující, ale důležitý prostředek rozvoje herní způsobilosti. Pokud je to k ničemu, jak to, že to 90% špičky dělala? Jak to, že takový Gaudrau, který má fyzické parametry žokeje je jedním z nejlepších hráčů, když kromě normálních oddílových tréninků jen neustále hrál hokej s kamarádama, které si mohl brát na led jeho táty? Proč je nejlepším hráčem současnosti Mc David, který trávil značný kus dětství ve sklepě na kolečkových bruslích hrou s kámošema? Ještě jednou, neříkám, že dětské blnutí a hraní je jediná cesta k cíli, je to ale velmi důležitá, téměř nutná součást vývoje herní inteligence a emocí, kterou dnes u nás zanedbáváme. Podle Vašich (značně nekonzistentních) názorů patříte mezi tu větší část rodičů, kteří si myslí, že se mají děti všemu učit, že je to musí někdo učit a že je možné dětem dovednosti zaplatit. Že si zaplatíte hodiny u trenéra, ten jim bude říkat co mají dělat a tak se to naučí. To jste ale naivní Vy, jestli jste i přes ty dlouhé roky v hokeji nepochopil, že to tak nefunguje. Proč neumí těch 13 z 15 na Vámi zmíněném tréninku bruslit? Protože velkou část z toho mála tréninků od dětství prostáli ve frontách na slalom, místo aby dělali herní cvičení a byli zapojeni všichni po celou dobu. Proč jsou Vámi zmínění trenéři špatní? Protože stejně jako Vy a většina rodičů nepochopili, že dobrý trénink je především herní trénink a myslí si, že hra je jen pro pobavení. Kvůli takovým trenérům a rodičům neumí ti chudáci děti herně bruslit, reagovat a hrát. Kanaďani a američani dřív produkovali bezduchý, na fyzické hře založený hokej. Během dvaceti let to dokázali zcela změnit, změnili práci s mládeží od základu a dnes produkují úplně jiný, hravý, rychlý a nápaditý hokej. Klíčem k té změně bylo pochopení jednoduchého principu, na kterém staví vše. Tím principem je, že výborné hráče nemůžete vychovat bez hraní.
odpověděl(a)
a pro MojacII -
jsou věci, které změnit lze a které změnit nelze. Měnit mentalitu lidí, do toho bych se nepouštěl, to je na mě moc. Ale tlačit na směr sportovní výchovy, nebo ho spoluvytvářet, to můžu. Pokud to nemá cenu a nedá se nic změnit, pak na co tady všichni vůbec jsme? proč tady čteme ty články a diskutujeme? Já věřím, že v rámci našich malých možností můžeme pro náš hokej všichni něco udělat, buď vlastní iniciativou, nebo slušným, věcným tlakem na změny všude, kde se naskytne příležitost. Třeba i tady na těch stránkách.
odpověděl(a)
to JardaX: dobře,ale ta mentalita je v kolektivních sportech klíčová.Správně zmiňuješ jak důležité je nechat malé kluky nechat si hrát. Ale to podstatné: ti kluci musí sami chtít, scházet se sami pravidelně, organizovat si sami zápasy atd.Zorganizovat rodiči zápas svých ratolestí je k ničemu, ztrácíš kouzlo chtěného a přírozený výběr mezi kluky je taky v čudu.Sečteno, podtrženo: až na čestné výjimky přírozenost z kolektivních her vymizela a do budoucna vymizí.Proto si zvykněme na dělníky ledu, popř. střelce, kteří netvoří, ale se zavřenýma očima pálí všechno na bránu. Hokej i fotbal už dávno nejsou v Česku kolektivní sporty a nevidím že by fanoušci i bafuňáři chtěli cokoliv měnit.
odpověděl(a)
pro MojacII
Takhle jsem to taky viděl, ale pletl jsem se. Děti už se sami na rybníku těžko sejdou z mnoha důvodů, to ale neznamená, že když dostanou tu možnost, třeba že podpořenou rodiči, tak je to nebaví a netěží z toho. My to takhle děláme a všichni ti kluci tam chodí moc rádi a ptají se, kdy zase budeme mít led, i ti, kteří třeba na tréninky ne vždycky chtějí. To, že je tam přivezeme autama a poptáme časy není pro ně žádnou brzdou v tom, jak se pak chovají na ledě. Zejména do určitého věku a v některých lokalitách to jinak nejde, než se do toho vložit a pomoct jim se sejít i mimo organizovaný trénink. Ono nakonec i nás už na ty rybníky před třiceti lety vozili tátové už taky většinou autama na předem domluvené časy, takže v tom to úplně není.
odpověděl(a)
to JardaX: myslím, že mám odlišný názor. Nemyslím si, že je úplně důležité do 15 let věku trénovat denně popř. vícekrát týdně 1 sport. Hokej 3x týdně plus ostatní aktivity musí stačit, aby z talentovaného sportovce vyrostl vynikající hokejista.
Důležité ale je,aby ten dotyčný sám vyhledával mimosportovní aktivity a hledal sportovní příležitosti - domlouval se s klukama na plácek, mimosezónní sporty, sám si přidával apod.
Píšeš jak synka vozíš s ostatními rodiči někam na ledy...dobře lepší něco než nic. Ale podstatu problému tím nevyřešíš. On je setsatkra velký rozdíl chodit sám mezi kluky a vybojovat si mezi nimi pozici, anebo chodit s taťkou za řití a mít všechno na podnose. Je velký rozdíl vycházet s klukama na plácku při fotbale, anebo s taťkou hrát proti ostatním. S rodiči za zadkem se ten kluk nenaučí vůbec nic, jak jsme mohli mimo jiné možnost vidět na letošním MS juniorů. To jsou potomci rodičů přesně takových jak popisuješ. Přirozený výběr je totiž nesmírně důležitý a ten prostě vymizel. A co je nejdůležitější, není žádná snaha aby se k něčemu takovému sporty v ČR vracely. Je mnohem jednodušší a výnosnější kluky odmalička vydrilovat, urychlit a rychle zpeněžit dokud si hejl nevšimne, že byl oškubán. To je totiž jednoduchý princip ´obchodu´ drtivé většiny českých agentů. A pokud si myslíš, že se hokej popř, fotbal v ČR hraje kvůli fanouškům, tak mám pro tebe smutnou zprávu. Nehraje.
odpověděl(a)
Tak můj čtyřletej mladej se se svýma šesti až sedmiletýma spoluhráčema těžko domluví na mimoklubovém ledě. Ženeš to do extrému. Věci nejsou jen černobílé. S náma přece taky na rybník chodili tátové a strejdové a to nás na tom bavilo, zvlášť ti na botách co to neuměli. A těm současným kanadským borcům ty jejich dvorky za baráky taky stříkali jejich fotříci. Nejde o to, že by si všechno museli ti kluci zařídit sami, to záleží na věku, na lokalitě apod., jde hlavně o to, aby to sami chtěli, to je základní předpoklad přes který nejede vlak a nikdy by mě nenapadlo tahat kluka někam, kam sám nechce. A to, že se na tom rodiče nějakým způsobem podílí, ještě neznamená, že je u toho pak mají vodit za ručičku a foukat jim bebíčka. To rozhodně není účel. Samozřejmě,když už jsou ve věku, kdy se na tom můžou nějak sami podílet, nebo si to organizovat sami, pak je to už o něčem jiném, to souhlas. Ovšem v patnácti už je na tohle pozdě. To už musí mít potenciální profík hokejku a brusle přirostlé jak k srdci, tak k tělu a opravdu hrát a trénovat především s velmi kvalitními soupeři a spoluhráči.
odpověděl(a)
to JardaX: ve 4 letech nemá děcko rozum a dělá to co chtějí rodiče. Prostě máš na to jiný názor. Děti by si měly vybrat svoji cestu samy a rodiče jsou tady od toho,aby jim pomohli, nikoliv jim předurčovali cestu a odstraňovali překážky. Mám jiné životní zkušenosti a ty moje mi říkají: klidné moře nedělá dobrého námořníka.
odpověděl(a)
Nevím jaké děcko jsi měl ty, ale zřejmě úplně jiné než já a než většina lidí, které vidím okolo sebe. 4 leté děco nemá moc rozumu, za to má dost emocí a nenechá si vnucovat nic, co se mu nelíbí. S aktivitama, které ho nezajímají nemáme šanci, ať je podáváme jak chceme atraktivně. Nějaké tvoření ho nezajímá, opakované pobídky končí vzteklým odporem, zvlášť, když mu něco navrhujeme my, rodiče. A tak je to se vším, co ho nenapadne samotného. Zato na hokejistu si na kolečkových bruslích musí hrát každý večer, jinak se jde spát se řvaním. Podle toho cos napsal by mohlo dítě začít se sportem zřejmě tak nejdříve v patnácti letech, protože to teprve začíná mít trochu rozumu. Může tedy takové nezletilé dítě ze samoty vůbec něco dělat? Třeba na něco hrát, o něco se zajímat, aby někdo neobvinil rodiče, že mu předurčují cestu a klestí překážky, když ho musí všude vozit? Nebo má čekat do patnácti doma na gauči, v klidu si rozmyslet, co ho bude bavit a pak chodit pěšky, 2 kilometry přes les na nejbližší autobus? Jak vůbec můžeš někoho obvinit z toho, že svému dítěti něco předurčuje, když vůbec neznáš to dítě, ani ty rodiče a jejich situaci? Jen na základě toho, že táta někam vozí kluka autem? V dnešní době? Sorry, ale hledáš problémy kde nejsou a tím jsme se úplně odklonili od mnohem podstatnějšího tématu, herního tréninku k úplně nesmyslnému obhajování úplně běžných, nutných věcí.
odpověděl(a)
Jarda má pravdu, v podstatě nechápu, proč se s ním hádáte a proč ti delfíni na svazu něco nedělají, když všechno vědí.

Individuální tréninky mohou být důležité, pokud v klubu něco chybí (a to většinou chybí). Bohužel vzhledem k situaci v oficiální klubové soutěži třeba starších žáků jsou už lepší i individuální zápasy. Daleko lepší hra než v oficiální soutěži je na krajských výběrech, jarní lize, i na soukromě pořádaných turnajích, předpokládám i na polosoukromě pořádaných zápasech akademií (Akademie oproti tomu co slibuje název u nás znamená konec akademických ambicí). Tam, kde to není svázané přestupním řádem a klubovými machinacemi všechno jde.

https://sport.ihned.cz/hokej/hokejova-reprezentace/bukac-rozhovor/r~e19312f6f3c211e7afac0cc47ab5f122/

Základ jsou trenéři, ale hned pak je vyřešení přestupů a lepší rozvrstvení úrovní soutěží. Prostě udělat soutěže na třech úrovních a neřešit takové blbosti jako jestli ten klub má obsazenou i stejnou soutěž v jiném ročníku. Nebo v kolika soutěžích které dítě hraje (pokud nemá protekci nebo holt nehraje načerno protože svaz je úplně mimo 6).
odpověděl(a)
Teda né že by mojac neměl v něčem taky pravdu (přínos jiných sportů) ale zdá se mi že Jarda poukazuje na řešení toho, nad čím mnozí jen pláčou.

Víc herních situací na trénincích, někde možná chybí, to je součást problému úroovně a schopností trenérů.

Lepší zápasy - vyrovnanější, lépe rozvrstvené soutěže, snadnější přechod dětí mezi úrovněmi soutěží, prostě všechno pro to aby to bavilo děti, ne rodiče. To je boj svazu, případně MŠMT, s tím podle mě nikdo jiný nehne.

Samozřejmě to zní jako utopie protože svaz jen záplatuje a školy to nezajímá, ale dokud nebude fungovat tenhle základ tak se trenér reprezentace může přetrhnout ale pracuje nakonec s tím materiálem, který přijde.
odpověděl(a)
A to co říká Pešán mi taky přijde celkem jasné a srozumitelné:

https://hokej.idnes.cz/ms-hracu-do-20-let-trener-filip-pesan-rozhovor-bilance-pc0-/reprezentace.aspx?c=A180107_201433_reprezentace_rou
, - odpovědět
Obrovská škoda takhle zakončit působení na jinak povedeném MS. Zápas s Kanadou jsem neviděla, ale asi není zase takovým šokem a ostudou prohrát s mistry i když 7:2 ale minimálně po vyrovnaném začátku. Včera jsem to nejlepší taky neviděla, protože jsem přišla až na posledních pět minut první třetiny, ale to co jsem teda viděla potom, tomu se dá dost těžko uvěřit. Gól 4 vteřiny před koncem první třetiny při přesilovce a další dostat vpodstatě ihned po vhazování druhé třetiny a to stále při přesilové hře! Nevidět .... neuvěřím. Opravdu škoda takhle to celé zakončit.
, Semifinále a bronz odpovědět
Bohužel, dopadlo to asi podle očekávání. Kanadu sice ze začátku přehrávali, ale pak ji sami svoji nedisciplinovaností umožnili vyhrát. Škoda, že Nečas nedokázal zvýšit na 2:0, asi by se ten zápas vypadal jinak.

V utkání s USA tahali prostě za kratší konec lana. Dostali dva góly ve vlastní přesilovce, odehráli špatně 3. třetinu a už nebylo o čem mluvit.

Je z toho nakonec 4. místo, což je z hlediska prognóz před turnajem a přípravných zápasů slušný úspěch.

Hráli většinu Mistrovství skvěle a to se cení, po delší době se na hru Dvacítky dalo koukat, je vidět, že Pešán je pan trenér.

Za MS bych určitě pochválil Nečase, Zadinu, Hájka a Kořenáře. Mile mě překvapili Reichel, Kodýtek, Zachar a Kurovský.
Naopak trochu zklamáním byly výkony Chytila, Safina a Škarka.
odpověděl(a)
Mi se z celého týmu jednoznačně nejvíc líbil Hájek. Vůbec jsem ho neznala, ale od druhého zápasu jsem si ho začínala všímat a až na pár drobností hrál velice dobře a spolehlivě.
, Ono chtít odpovědět
Hrát vyrovnaně s takovým týmem asi není v našich silách. Musíme být spokojeni jednak s předvedenou hrou na celém MS, Pešán to narozdíl od předchozích trenérů zvládl. Pro nás je pozitivní, že se v tom týmu opět objevilo hned několik hodně nadějných jedinců. To je asi tak cíl, se kterým by jsme měli být spokojeni. Vychovat v každém ročníku nějaké špičkové hráče.
odpověděl(a)
Pro úvahu nás je cca 10 mil Švédů cca stejně, Finů 7 mil pro nás je to národní sport a budeme tvrdit že na víc nemáme než hrát toto s Finy momentálně! S prominutím už 10 let! vážení přátelé to je o práci s mládeží
odpověděl(a)
Však já netvrdím, že by to tak nemohlo být. Těch problémů máme spoustu. Ale je to posun proti letům minulým, respektive pár roků zpět se nám daří plnit aspoň tohle.
odpověděl(a)
K těm počtům obyvatel. Je to taky o zázemí, o ekonomické úrovni např. viditelné na počtu stadionů. U nás podle statistik 198 + 8 venkovních stadionů, ve Finsku 268 + 38, ve Švédsku 356 + 136, v Kanadě 3300 + 5000. To není nějaká omluva, jen informace pro zajímavost.

https://www.statista.com/statistics/282353/countries-by-number-of-ice-hockey-rinks/
odpověděl(a)
Jedna věc je že Finsko má 2x víc stadionů na obyvatele a druhá je jak jsou využité, jak fungují soutěže, zázemí, škola. V jakém stavu ty stadiony jsou, trenéři atd.

Pamatujete si v poslední době nějakého finského nebo švédského dorostence nebo juniora který by to doma zabalil a šel hrát k nám protože to tu děláme dobře? Proč asi? 10
odpověděl(a)
Naprosto souhlasím. Jak jsem psal, neměla to být nějaká obrana práce s mládeží u nás, jen faktická informace.
, Reichel odpovědět
Zdravím Sparťana ale nepřeji mu aby se zde ozvali rodiče kteří museli být u "výchovy" mladyho Reichela a to souhlasím že hrál slušně
, Reichel odpovědět
Já bych se chtěl zastavit u mladého Reichla. Nakydalo se tady něj poměrně dost špíny v diskuzích, jak je protěžovaný kvůli jménu apod.
Rád bych se ho zastal. S tímhle jménem hrát v ČR musí být peklo. Klobouk dolů před ním, ukázal koule, odešel do Kanady, kde pokud vím hraje solidně a v posledních dvou zápasech na MS ukázal, že je v nominaci naprosto právem. 2 góly Švýcarsku a o včerejšku netřeba mluvit. A ještě navíc jaké góly. Klobouk dolů před ním.
odpověděl(a)
Urcite to mel tezke a patri ted k tomu lepsimu co mame. Otazka je, jestli na te ceste za jeho soucasnou kvalitou nebyly zahozeny jeste vetsi talenty, ktere nedostavaly tu moznost zahrat si kvalitni zapasy s dostatecnym casem na jeho ukor. Tak chapu tu kritiku ja, mam na mysli obecne pomery v ceskem hokeji nebyl jsem u vyvoje konkretne Reichla, tak nemuzu soudit. Vysledky ceskeho hokeje ale ukazuji, ze na techto kritikach bude neco pravdy.
odpověděl(a)
Já se bohužel v prostředí nepohybuju a jen soudím podle toho, co jsem četl. Z toho mi vyšlo, že mladej Reichel je pouze protekční synek legendy, který toho moc neumí. Ostatně loni v extralize vůbec nijak nevyčníval. Loni na Spartě snad nevyhrál jedinej souboj.
Takže mě velmi příjemně překvapily jeho statistky v Kanadě, stejně tak jako letošní výkony na MSJ.
odpověděl(a)
Jestli náhodou mladýmu Reichlovi nepomohlo nejvíc právě to, že už ho netrénuje jeho otec.

Jinak Antoš vypadal při zápase jak navedenej, jakoby jenom čekal na každou příležitost aby Kristiánka pochválil, i v situacích kdy se nic zvláštního nestalo.

Až na jeden gól Finů kdy ještě s jedním spoluhráčem úplně rezignovali na jakýkoliv pokus o bránění hrál Reichel podle mě dobře. Každopádně jako centr třetí lajny je lepší než jako dlouholetý centr první 5.
, Postup odpovědět
Dovolím si drobný příspěvek, Češi jasně horším týmem a bojím se že tento výsledek bude použit pro některé funkcionáře jako prostředek ke zviditelnění dobré práce s mládeží což není pravda ale my si umíme lhát i v celé společnosti, takže nic nového
, Slovensko odpovědět
Tak Slováci nakoniec prehrali so Švédskom 2:3. Švédi boli síce hokejovo lepší, ale pri troche šťastia mohlo Slovensko postúpiť. Mrzí hlavne presilovka 5 na 3 v záverečnej tretine , ktorú sme hrali minútu a 43 sekúnd. Nastrelili sme v nej Studeničom tyčku. Švédi ako som spomínal boli hokejovo lepší, ale báli sa aj oni o výsledok. Celkovo sa Slovensko za vystúpenie na MSJ nemusí hanbiť. Možno nám chýbal snajper v presilovkách ako váš Zadina.Výborne z nášho mužstva brankár Durný, obranca Bodák a útočníci Buček, Krivošík, Roman. Najviac sklamali obranca Feherváry a útočníci Ružička a Studenič. Možno nehrali vyslovene zle, ale určite mali byť väčšími lídrami. Teraz už fandím len Českej republike.
, Čtvrtfinále odpovědět
Neuvěřitelné, úžasné.

Oni to dokázali, ještě teď tomu nemůžu uvěřit.

Nádherný zápas. Finové je sice přestříleli, ale Kořenář byl dnes famózní. Ukázalo se, že tenhle tým na medaili má.

Obrovská pochvala Pešánovi za to co dokázal, moc bych mu přál, aby to dotáhl až do medailového konce.

Za dnešek obrovská pochvala Kořenářovi, to co chytil bylo občas neuvěřitelné.

Pochvala i všem ostatním. Dnes to byl opravdu týmový výkon. Kluci by si tu medaili zasloužili, porazit dva týmy z top 5, to se nestává každý den.

Ještě by Slováci mohli porazit Švédy a budu úplně spokojený :-)
odpověděl(a)
Samozřejmě vítězství je super, taky jsem si při gólech zakřičel. Ale tak, jako jsem v minulosti často hájil naše při vyřazení, protože podle mě měli často i peška, tak tentokrát musím sportovně uznat, že finové byli o parník lepší. Nebylo to už jako v minulosti o bruslení, ale nově spíš o práci s holí. Finové byli přesní při vedení puku, při kombinacích, naši jim nebyli schopni vzít puk, i když s nimi stačili bruslit a naopak my jsme nebyli schopni si dát dvě dobré přihrávky za sebou. Oni měli mnohem rychlejší a přesnější ruce. Že by to bylo tím floorbálkem, který údajně mydlí od malička po trénincích? Někdo to popisoval buď tady, nebo na CS Hockey? Výsledek je super, ale bylo v tom tolik štěstí před naší i soupeřovou brankou, že se to těžko bude opakovat a rozhodně se na štěstí nedá stavět. Našimi nejlepšími hráči byli včera jednoznačně Kořenář a Klika.
, paráda odpovědět
Gratulácia do Čiech zo Slovenska. S Fínskom ste určite lepší neboli, ale postupujete a to sa počíta.Prvá tretina vcelku vyrovnaná aj keď na strely jasne lepšie Fínsko. V druhej ste sa dostali pod veľký tlak, ale fantastický Kořenář a pohotový Reichel Česko držali nad vodou. V tretej tretine skvelý strelec Zadina vám vybojoval predlženie, ale najviac by som vyzdvihol opäť vášho brankára. Ten chytal ozaj neskutočne. Som teda rád, že ste sa po dlhých rokoch dostali do semifinále a prajem vám medajlu.
odpověděl(a)
My na Slovensko posíláme přání štěstí proti Švédům. Snad vám to vyjde. Naši ve 2. třetině ukázali, že se s nimi dá hrát. Když zahrajete jako proti USA tak určitě máte šanci.

Hodně štěstí.
, 4. zápas odpovědět
S trochu delším zpožděním pár postřehů k poslednímu zápasu ve skupině :D

Bylo to myslím si dobré utkání, především v 1. třetině, tam Švýcary výrazně převálcovali, škoda, že se podařilo dát jen dva góly. Celkem bylo na švýcarskou bránu vysláno 60 střel-co minuta to střela, Švýcaři stříleli třicetkrát.

V tomto zápase bych nejvíce vyzdvihl náš druhý útok Zadina-Nečas-Michnáč, to co ti tři předvádějí v útočném pásmu to je koncert, hlavně Nečas když je na puku, stále hlava nahoře, stále v pohybu se snahou něco vymyslet. Myslím, že Carolina musí mít z jeho výkonu obrovskou radost. Pochválil bych i Zadinu, někteří mu sice vyčítají, že je moc sobecký a střílí, ale já si myslím, že to je dobře mít v týmu takového čistokrevného střelce.

Pochvalu zaslouží i čtvrtý útok, odehráli dobré utkání, hlavně se jim povedlo konečně dát gól-mám radost, že tím střelcem byl právě Lauko.

Pochvalu za zápas zaslouží Reichel, ukázal, že opravdu něco umí :D

Naopak kritický budu ke Škarkovi, dva ze tří švýcarských gólů jdou za ním. Obě střely byly na lapačku a daly se chytit. V tomto zápase na mě Škarek nepůsobil jistým dojmem, do čtvrtfinále bych dal přednost Kořenářovi.

Krátce se pozastavím i u výkonu rozhodčích. To co kvarteto v pruhovaném pouštělo hlavně ve třetí třetině-ošklivý krosček na Lauka a nedovolené bránění Nečase, to je na pováženou. Zatímco naše hráče posílali za tytéž zákroky na trestnou lavici, Švýcary nevylučovali. To opravdu nebyl dobrý výkon rozhodčích
, včera odpovědět
K zápasu Fínsko-Slovensko. Fínsko bolo lepšie a zaslúžene vyhralo. Avšak pri troche šťastia mohol byť pre Slovákov výsledok priaznivejší. Prvá tretina vcelku vyrovnaná. Aj naši i súper trafili po jednej tyčke. Plus pri našej presilovke Fín zasahoval na bránkovej čiare.V druhej tretine aj zásluhou presiloviek Fínsko jasne lepšie.Škoda Fínskeho gólu na 2:1, lebo tomu predchádzalo zbytočné vylúčenie za vyhodenie puku cez plexisklo. V tretej tretine sme znížili na 3:2, ale následne sme dostali kuriózny gól. Adam Ružička vyhral vhadzovanie v našom obrannom pásme, ale prekonal vlastného brankára. Potom sa to zlomilo.
, 3. zápas odpovědět
Uff, dneska to byl náš nejhorší zápas na turnaji. Bělorusové byli dobře připravení. Náš tým si zase neodpustil zbytečné fauly, Kurovský se nechal vyloučit na 5+ do konce utkání-To s nimi Pešán nemůže do háje něco udělat, aby nefaulovali? Nejenže Bělorusy evidentně podcenili a nechávali se hloupě vylučovat, ještě ke všemu byli laxní v obraně a nechali Bělorusko dát pět gólů!

Dneska dobře zahrál jenom Zachar a možná Reichel, ostatní bída.
, Slovensko odpovědět
Dneska u nás na Slovensku prežívajú ľudia hokejový orgazmus. Teda aspoň fanúšikovia hokeja. Poraziť USA sa nestáva často.Oproti zápasu s Kanadou obrovský progres u našich. Korčuliarsky sme až tak nezaostávali, boli sme nebezpečný aj v útoku a podržal nás aj brankár. Víťazný gól Bučeka odporúčam pozrieť.Česko som proti Švédsku videl prvé 2 tretiny.Česi v druhej jasne lepší a škoda, že nevyrovnali. Ani prvú tretinu nehralo Česko až tak zle ako napovedá výsledok, len sa mali viac tlačiť do koncovky.
odpověděl(a)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=YG2hlRJvEZE
, 2. zápas odpovědět
Tak nakonec prohra 3:1 se silným Švédskem. Je to trochu škoda, hlavně po 2. třetině, kde Švédy dokonce přestříleli-kdy se to v zápase ČR-Švédsko na téhle úrovni stalo naposledy? A potom na začátku 3. třetiny nevyužili přesilovku 5 na 3.

Až na 1. třetinu, kde Švédové jasně dominovali, to byl vyrovnaný zápas. Kluci si určitě za oba zápasy se silnými soupeři zaslouží pochvalu.

Pořád jsou před nimi dva zápasy se slabšími soupeři a před nimi slušná šance na 2. místo ve skupině, vzhledem k tomu jaký problém měli Rusové se Švýcary, tak nevěřím, že by zvládli nadupané Švédsko. Osobně si myslím, že pro Rusy bude hodně velký problém přejít čtvrtfinále.

Za dnešek bych vyzdvihl:
Nečase-Skvěle bruslil, byl silný na puki a neustále se snažil něco vymyslet.

Michnáče-V 1. třetině byl určitě nejlepší. Hodně se tlačil do branky.

A Škarka-Chytal hodně dobře.Je vidět, že je hodně pohyblivý, trochu opička co se týká pihyblivosti 2 2
, - odpovědět
Pane Zacho,proč tady pořád vytváříte takovou tu atmosféru,že pokud se vyhraje nad silným soupeřem,tak je to tím ,že tam hlavně hrají hráči z kanadské juniorky.Já takový pocit nemám,když nastupoval Jakub Petr,tak ste se rozplýval,jaký je to borec.Pokud srovnám nominaci krajánku z letošního MS a minulého roku,tak je to zhruba stejný počet.Třeba mě se líbil v zápase Nečas a Zadina a brankář,ale mě je uplně jedno jestli ten hráč hraje extraligu nebo kanadskou juniorku.Hlavní je,že to nevede někdo kdo tam má syna.
icon odpověděl(a)
Nemělo to vůbec vyznít proti hráčům z našich lig, pouze registruji výraznou změnu komunikace směrem k hráčům, zvlášť vůči těm ze zámoří, kteří vždy tvořili důležitou součást týmu, ale před několika roky za vedení Přerosta se vedení týmu a zřejmě i svazu upnulo ke snaze dokázat všem kolem našeho hokeje, že si vystačí pouze s "domácí produkcí" a krajánky svými postupy potrestají. Což nejen oslabilo tým, ale rozdělilo to lidi, hráče, a nakonec i tým, když někoho výrazně protěžujete na úkor jiného. Ten názor se vůbec nevztahoval na hodnocení podílu na našem vítězství v tomto zápase proti Rusku, protože jak jsem zdůraznil, neviděl jsem ho a ani nevím, jak kdo hrál, jak kdo přispěl. Pokud uděláte objektivní kriteria nominace, kdy nikdo není předem vyloučen nebo znevýhodněn, má to vliv na celý tým a zdravé vztahy v něm. To je obecné tvrzení, které já osobně prosazuji. Takže nic proti našim hráčům z extraligy, ať všichni hrají co nejlíp 1
, Ještě pár postřehů odpovědět
Zahráli opravdu skvěle, kromě závěru 1. a 3. třetiny Rusy do ničeho moc nepouštěli. Rusům zahrál opravdu dobře snad jen třetí útok, tam byl hodně výrazný Svečnikov. Navíc jim nezachytal ani brankář Melnyčuk, Bragin ho po dvou třetinách vystřídal, přičemž z 16 střel dostal 4 góly, to je prostě moc. Rusům navíc vůbec nefungovaly přesilovky, hráli je hrozně staticky-bylo vidět, že Pešán tým na hru v oslabení dobře připravil. To se dá říct i o hře v přesilovce-zatímco Rusové nevyužili ani jednu, na druhé straně byly využity dvě ze tří, což je hezký bonus.
odpověděl(a)
Shrnul jste to velice výstižně 1 Závěr nebo možná dokonce i celá druhá půlka první třetiny se opravdu moc nepovedla a když první třetina skončila moc optimistická jsem nebyla. O to víc mě překvapilo jak zbytek zápasu kluci odehráli! Ten úplný závěr .... tam možná šlo spíš trošku o ztrátu koncentrace a je teda pravda, že tam jsem se o ten výsledek hodně bála. Bylo jen dobře, že se během zápasu kluci zlepšovali i na buly a to nejdůležitější poslední buly zahráli do toho rohu ze kterého pak Rusáky už skoro nepustili 1 Držím palce do dalších zápasů.
, 1. zápas odpovědět
Výhra nad Ruskem je skvělá, snad se povedlo hodit nepovedenou přípravu za hlavu a na Švédy půjdou s ledovým klidem. Trochu škoda dvou gólů v závěru a zbytečných faulů-Rusové hráli 7 přesilovek-naštěstí jich nevyužili.

Skvěle zahráli Nečas, Chytil, Kodýtek, Zachar a Kořenář.

Trochu nevýrazný mi přišel Zadina-nakonec ten gól dal :-) a Lauko-tam velkou roli asi sehrála nervozita.

Nejslabší byl asi Reichel-jeho formace se často dostávala pod tlak Rusů.
odpověděl(a)
Jen tak dál.Reichel byl vždycky slabý,bohužel je to syn slavného otce,který zabírá místo jiným.
, - odpovědět
Díval jsem se na sestřih golu a myslel,že to je sestřih ze zápasů odborářské ligy,z naší strany.Když jsem viděl hráče Heltla,jak šel,né brusli,zpět do pásma a díval se kolem sebe jestli se někdo nevrátí místo něho,nebo beka Krále stojícího metr od Kanaďana s hokejkou v jedné ruce,kterou se mu ani nechtělo použít,tak jsem jen kroutil hlavou.Nebudu tady psát o protekcích ostatně na tomto ročníku se vyřádil Reichel,zasvěcení ví o čem píšu.Ovšem musím zmínit nominaci výše jmenovaného Heltla hrajícího v Litoměřicích.Tento hráč naposledy reprezentoval v 16 letech a od té doby nikde nic nehrál.Ovšem letos je to jiná!Má celkem 5 bodů za skoro 30 zápasů v první lize,no nenominujte ho.Tohle jsou hodně smutné příběhy,stejně jako 70 zápasů v repre syna funkcionáře z Litvínova Havelky,který dal snad 6 branek,ale jezdil za Reichla pořád.Toto je jen vrchol ledovce.Dobří hráči se zařezávají už v žácích,aby neohrožovali děti vyvolených.Tak to tady bohužel chodí.
odpověděl(a)
Taky tvrdím,že naši zem nereprezentuji ti nejlepší hráči.Dám příklad Filip Dvořák a Luboš Horký znám oba osobně.Stejný ročník jiný příběh.Rodiče od Dvořáka lezli do zadku kde komu-výsledek,reprezentoval všechny mládežnické kategorie.Luboš Horký-nelezli do zadku nikomu.Dnes Horký má větší šanci se dostat do áčka komety,něž Dvořák,který bude rád,že se udrží v první lize a nebude hrát třetí nejviší.

KAMEVÉDA



Facebook Kamevéda

Používáte socilní síť Facebook? Pokud ano sledujte stránku Kamevéda! fb

Sponzoři

Aqueko2.jpg

DrillBook

Informace o DrillBook, jak objednat a slevový kod najdete v článku (stačí kliknout na obrázek)
drillbook

Náhodný obrázek

Canada5.jpg

Reklama

fuga mobilya